A geotermikus energiahasznosítással foglalkozó Porció Kft. IRODAVEZETŐ/SZEMÉLYI ASSZISZTENS pozícióban „életrevaló” munkatársat keres határozatlan időre. Főbb feladatok: Klasszikus irodavezetői feladatok ellátása Telefonok, e-mailek, posta kezelése, ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest II. kerület
7 éve, 2 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-7949991
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Feladatok Justitia ügyvédi szoftver kezelése Havi riportok lehívása, előkészítése Számlakiállítás, nyomonkövetls Könyvelési anyag összegyűjtése, ÁFA lista ellenőrzése, házipénztár ellenőrzése Új ügyvédjelöltek körüli összes teendő az állásrajelentkezéstől kezdve a bérpapírok kiosztásáig Kapcsolattartás az alvállalkozókkal Sajtókapcsolatok, marketing ügynökségek - ezeknek felkeresése, kapcsolat ápolása, új tagságok kialakítása Kapcsolattartás az ügyfelekkel, partnerekkel, találkozók szervezése, adminisztrálása Kapcsolattartás az üzemeltetéssel, beszerzési feladatok ellátása Office meetingek szervezése, vezetése Irodán belüli események szervezése - team building, appreciation week, születésnapok stb. Fordítás, tolmácsolás (szükség esetén)
Feltételek Felsőfokú végzettség Felsőfokú (tárgyalóképes) angol nyelvtudás Min. 2-3 év hasonló munkakörben szerzett tapasztalat (előnyt jelent a pénzügyi / gazdasági terület) MS Office programok magabiztos használata Kiváló kommunikációs és szervező készség Pontos, precíz munkavégzés, megbízhatóság Proaktív hozzáállás
Kezdés Interjú után akár azonnal Munkaidő Teljes munkaidő, heti 40 óra Bruttó bér Tapasztalattól függően, bruttó 450.[------].000 Ft/hó
Munkavégzés helye Budapest 1021 Budapest, Tárogató út 47-49.