Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése budapesti telephelyére keres
CALL CENTER MUNKATÁRSAT
Feladatok: • Vásárlói megrendelések felvétele • Kiemelt termékek ajánlása, értékesítése • Felmerülő vásárlói igények továbbítása • Napi tevékenység dokumentálása • Szoros együttműködés a társosztályokkal • Adminisztrációs tevékenység
Elvárások: • Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség • Jó kapcsolatteremtő képesség • Célorientált, önállóan dolgozni tudó, proaktív, dinamikus személyiség • Kereskedelmi véna • Ügyfélközpontúság • Erős számítógépes ismeretek • Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Munkavégzés helye: • Budapest III. kerület
Amit kínálunk: • Versenyképes jövedelem + Cafeteria • Dolgozói vásárlás lehetősége • Változatos feladatok • Magas színvonalú technikai háttér biztosítása • Stabil vállalati háttér
Amennyiben a pozíció felkeltette érdeklődését, várjuk önéletrajzzal történő jelentkezését az allashirdetes@bekaskft.hu e-mail címre. Társaságunkról bővebb információt a www.bekaskft.hu internetes portálon találhat. Visszajelzést azoknak a jelentkezőknek tudunk adni, akiket felvételi beszélgetésre hívunk. Megértésüket köszönjük!
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Budapest III. kerület, Budapest, III., Budapest, III.
Magyarország piacvezető cukrász, sütőipari és gasztronómiai nagykereskedése budapesti telephelyére keres TELEFONOS ÜGYFÉLKAPCSOLATTARTÓT 6 ÓRÁS RÉSZMUNKAIDŐBE Feladatok: • Vásárlói megrendelések felvétele és rögzítése a vállalatirányítási rendszerben...