Az Apex Pharma Kft., kimondottan nyugdíjas korú munkavállalót keres. IRATRENDEZŐ munkakörbe, III. kerületi, Bécsi úti irodájába, teljes munkaidős munkavégzésre. Feladatok: irodai iratrendezés adminisztráció (számítógép használat: Word, Excel) Amit kí...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
A Központi Statisztikai Hivatal adatgyűjtés-szervezését végző Statek Kft. lakossági kérdezőbiztosi hálózatának bővítéséhez munkatársakat keres Budapest III.kerületébe Foglalkoztatás: munkaszerződéssel teljes vagy részmunkaidőben teljesítmény alapú bé...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI KOORDINÁTOR 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
2 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-6134798
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Az Apex Pharma Kft felvételt hirdet: Dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonú, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó cég budapesti munkahelyre keres Titkársági asszisztens munkatársat
Feladatok: A dokumentációk, nyilvántartások kezelése bővítése, a cég honlapjának és közösségi médiában közzétett felületeinek a kezelése, amennyiben szükséges a vezetők találkozóinak megszervezése, a cég telephelyére érkező vendégek fogadása, munkatársak napi szintű támogatása, partnerekkel való kapcsolattartás, üzleti levelezés, A munkafolyamatok adminisztrálása, Szerződéskötések ügyintézése, Számlázások, Irodavezetői, titkársági feladatok ellátása
Elvárások: Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek, Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség, Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség, középfokú végzettség, Jó megjelenés, Csapatban való munkára alkalmasság, Ügyfélközpontú gondolkodásmód, Terhelhetőség
Amit kínálunk: Dinamikusan fejlődő vállalat, Kiváló munkakörülmények, Jó hangulatú fiatalos csapatban való részvétel kulturált munkakörülmények között,
Hatékony csapatmunkában való részvétel, Hosszú távú munkalehetőség, Versenyképes jövedelem, Változatos munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent: Hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat
Állás, munka területe(i): Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka Szakmai asszisztens Személyi asszisztens Teljes munkaidő