Könnyebb irodai állást (pl. adatrögzítő) keresek napi 6 vagy 8 órában Budapest IV., XIII., XIV., XV. kerületében. Erősségeim a precizitás és a terhelhetőség, viszont nem rendelkezem kiváló kommunikációs képességekkel. 45 éves, nőtlen, nemdohányzó fér...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IV. kerület
Dinamikusan fejlődő cégcsoportunk keresi azt a csodálatos, minimum angolul beszélő, jó kommunikatív, számítógépes és munkájához szükséges ismeretekkel rendelkező, jó megjelenésű fiatal irodavezetőnket, aki velünk együtt szeretne egy hamarosan világcé...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IV. kerület
A Cordon Electronics Kft. a francia székhelyű Cordon Electronics Group magyarországi leányvállalata. Ez a cégcsoport az egyik legnagyobb, szervizeléssel foglalkozó vállalkozás Európában. A Cordon Electronics Kft-t 2000-ben alapították, székhelye Buda...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IV. kerület
A Cordon Electronics Kft. a francia székhelyű Cordon Electronics Group magyarországi leányvállalata. Ez a cégcsoport az egyik legnagyobb, szervizeléssel foglalkozó vállalkozás Európában. A Cordon Electronics Kft-t 2000-ben alapították, székhelye Buda...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IV. kerület
Feladatok: - Adatrögzítés - Statisztikák, riportok készítése - Közvetlen felettes munkájának támogatása - Egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése Elvárások: - Középfokú végzettség - Számítógépes ismeretek - Pontos, precíz munkavégzés - Megbízhatósá...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IV. kerület
2 éve, 3 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-5051240
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Munkakör megnevezése: Kereskedelmi ügyintéző
A Spektrum Méréstechnika Kft. mérőműszerek forgalmazásával és szervizével foglalkozó cég keres Budapest, IV. kerületi irodájába munkatársat, kereskedelmi ügyintéző munkakörbe, 4 órás munkaviszonyban.
Főbb feladatok: - Bel- és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás, levelezés - Standard jellegű értékesítési és szerviz ajánlatok készítése, melyek elkészítésével felettese megbízza - Szervizmunkák adminisztrációs nyilvántartásának vezetése, műszaki dokumentáció rendben tartása, archiválása - Készletnyilvántartó program vezetése, az áru-, szerviz-, és demo készletek kezelése (bevételezés, kiadás, leltár) - Áru- és anyagbeszerzéssel, értékesítéssel, gyártóművi javítással kapcsolatos csomagolási, szállítmányozási és vámkezeltetési feladatok, kapcsolattartás a fuvarozó-, vámügyintéző cégekkel - Mérésügyi hivatali ügyintézés, dokumentáció elkészítése, rendben tartása - Az ISO minőségirányítási rendszer karbantartásával kapcsolatos feladatok elvégzése együttműködésben a Minőségirányítási vezetővel.
Elvárások: - érettségi, szakirányú végzettséggel - min 5 éves hasonló területen szerzett munkatapasztalat - alapfokú angol nyelvtudás - MS Word, MS Excel, levelező program gyakorlott alkalmazása - jó kommunikációs készség - gyors, pontos, önálló munkavégzés
Amit kínálunk: - versenyképes fizetés - évi 100.000 Ft cafetéria juttatás - kellemes munkakörnyezet - céges mobiltelefon
Érdeklődni: fényképes önéletrajzzal, a nettó bérigény megjelölésével, a [------] e-mail címen vagy a [------] telefonszámon.