Irodai adminisztratív munkára keresünk megfelelő jelentkezőt, budapesti ügyvédi irodába. Teljes és részmunkaidős foglalkoztatás is lehetséges. Feltétel: Üzleties megjelenés és tárgyalóképesség, Office programok ismerete.
Feladatok: Irodai munka, iratok kezelése, postázás, hivatali ügyintézés. Előnyt jelent: Időbeli rugalmasság, idegen nyelv ismerete.
Jelentkezés: E-MAILBEN, fényképes önéletrajzzal, amelyben fel KELL tüntetni azt, hogy a jelentkező milyen beosztással tud munkát vállalni, illetve mi a jövedelemigény (nettó órabér).
E-mail: bokreta.ugyved@gmail.com
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Cégcsoportunk új munkatársat keres beszerzési és értékesítési asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, • értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolítás...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Cégcsoportunk új munkatársat keres kereskedelmi asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • közbeszerzési eljárásokra ajánlatok összeállítása, • partnerekkel történő kapcsolattartás, • a kereskedelmi osztály napi munkájának segítése, • projektek n...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Munkatársat keresünk, aki jártas a word excel használatában és németül szinkron tolmácsol. Munkavégzés helye Budapest IX. Ker., alkalmanként Ausztria.Önéletrajzot bérigény megjelölésével várjuk a tarszilvia6@gmail.com email címre...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület