Cégcsoportunk új munkatársat keres beszerzési és értékesítési asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • hazai és külföldi partnerekkel történő kapcsolattartás magyar és angol nyelven, • értékesítési, beszerzési, áruforgalmi ügyletek lebonyolítás...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Cégcsoportunk új munkatársat keres kereskedelmi asszisztens munkakör betöltésére. Feladatok: • közbeszerzési eljárásokra ajánlatok összeállítása, • partnerekkel történő kapcsolattartás, • a kereskedelmi osztály napi munkájának segítése, • projektek n...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Irodai adminisztratív munkára keresünk megfelelő jelentkezőt, budapesti ügyvédi irodába. Teljes és részmunkaidős foglalkoztatás is lehetséges. Feltétel: Üzleties megjelenés és tárgyalóképesség, Office programok ismerete. Feladatok: Irodai munka, irat...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Munkatársat keresünk, aki jártas a word excel használatában és németül szinkron tolmácsol. Munkavégzés helye Budapest IX. Ker., alkalmanként Ausztria.Önéletrajzot bérigény megjelölésével várjuk a tarszilvia6@gmail.com email címre...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
Kedves Álláskeresők! Orvosírnok munkakör betöltésére keresünk adminisztrátorokat a Merényi Gusztáv Kórház Traumatológiai Osztályára. Folyamatos munkarend, kiemelt bérezéssel és műszakpótlékokkal. Elvárás: - érettségi bizonyítvány - 10 u...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest IX. kerület
2 éve
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-7031853
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
A Láng Kereskedelmi Kft., Magyarország egyik legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő gépjármű alkatrész kereskedelmi vállalatának 9. kerületi központi irodájába keressük lendületes, pörgős napi 8 órás RECEPCIÓS-ADMINISZTRÁTOR munkatársunkat HATÁROZATLAN IDŐS munkaszerződéssel.
Nagyon fontos számunkra egymás és az Ügyfelek megbecsülése, várjuk önéletrajzod, ha udvarias, segítőkész hozzáállással tudod támogatni a munkánkat, fogadni Partnereinket, Vendégeinket!
Főbb feladatok: Telefonhívások fogadása, üzenetek átvétele és továbbítása, angolul is Beérkező és kimenő küldemények, levelek, számlák, fuvarlevelek szortírozása, iktatása, postázása, futárszolgálatok kezelése Egyéb adminisztratív feladatok elvégzése – fénymásolás, szkennelés, dokumentumszerkesztés, Hazai és külföldi vendégek, ügyfelek fogadása és kiszolgálása Találkozók és tárgyalások szervezése Irodaszerek, étel-ital és higiéniai készletek beszerzése Utazásokkal kapcsolatos teljes körű ügyintézés, repülőjegy- és szállásfoglalás, biztosítás, taxirendelés fentiekkel kapcsolatos nyilvántartások vezetése.
Elvárások: Középfokú végzettség Legalább egy éves irodai tapasztalat, Minimum alapfokú angol nyelvtudás Microsoft Office ismerete (Word, Excel, Outlook) Jó kommunikációs készség, udvariasság Kiváló problémamegoldó és szervezőkészség, megbízhatóság Képesség az önálló és precíz munkavégzésre Igényesség a rendezett munkakörnyezetre.
Amit kínálunk: Hosszú távú, biztos munkalehetőség Kellemes munkakörnyezet, barátságos csapat Versenyképes jövedelem