Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
4 hónapja, 3 hete
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-10501525
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Fontos számodra a fenntarthatóság és támogató környezet? Te is egyensúlyra törekszel életedben? Akkor jó helyen jársz! Csatlakozz hozzánk (Energyhub Kft).
HR asszisztens
pozícióba, ahová pályakezdők jelentkezését is várjuk!
Piacvezető energiahatékonysági vállalatcsoportként azért dolgozunk, hogy ez az energiafelhasználás és szén-dioxid kibocsátás minél jobban csökkenjen. Hiszünk abban, hogy van megoldás, amit megfelelő szakértelemmel, a tudatosság növelésével, szorgalommal és kitartással, közösen, egymással együttműködve el tudunk érni. Munkánk során egyensúlyra törekszünk a természettel, és egyensúlyra törekszünk a saját életünkben is, hiszen csak stabil, társas kapcsolataikban, egészségükben, lelki-szellemi fejlődésükben kiegyensúlyozott emberek tudnak jól működni. Munkatársaink kiválasztása során a legfontosabb szempont, hogy céljaink és értékeink hasonlóak legyenek.
Feladatok, amik rád várnak: toborzás-kiválasztási folyamatok támogatása be- és kiléptetéssel kapcsolatos teendők elvégzése bérszámfejtés előkészítése munkaidőnyilvántartás kezelése munkaügyi dokumentumok kezelése és HR nyilvántartások naprakész vezetése üzemorvossal való kapcsolattartás, beutalók elkészítése, lefűzése, képzés-fejlesztésekkel kapcsolatos feladatok ellátása
Téged keresünk, ha: minimum középfokú végzettséggel rendelkezel precíz, megbízható, lelkiismeretes munkát végzel jó együttműködési-, szervező-, kommunikációs -és problémamegoldó készséggel rendelkezel önállóan és csapatban is megállod a helyed kreatív és proaktív vagy
Előnyt jelent: HR, toborzás, személyzetfelvétel területén szerzett tapasztalat alapfokú angol nyelvtudás készségszinten használod a Microsoft Excel-t
Amit kínálunk: kreatív, fiatalos és a fenntarthatóság iránt elhivatott, szakmailag sikeres csapat, Dél-Buda szívében, zöld irodaházban, családias hangulatban teljesítményedhez mérten motiváló bérezés fejlődési lehetőség hosszútávú, határozatlan idejű munkaszerződés home office lehetőség egészségbiztosítási csomag, gyümölcsnap és irodai masszázs
Jelentkezés: Amennyiben érdekel ez a lehetőség, kérlek fényképes önéletrajzodat, bruttó fizetési igényed megjelölésével, küldd el "ENERGYHUB HR ASSZISZTENS" tárgy megnevezéssel [------] e-mail címre!