Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
4 hónapja, 3 hete
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4565709
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Főbb feladatok, munkák: Általános adminisztratív feladatok ellátása Bejövő és kimenő küldemények kezelése Dokumentumok, szerződések előkészítése, archiválása, iktatása, egyéb iratkezelés Kimutatások készítése, nyilvántartások naprakész vezetése, szervezeten belüli levelezések lebonyolítása Vezetőség munkájának adminisztratív támogatása Szervezet működésével kapcsolatos ügyintézés, esetenként házon kívül is Irodai beszerzések lebonyolítása
Az álláshoz tartozó elvárások: Középfokú iskolai végzettség Megbízható számítógépes ismeret (Word, Excel) Adminisztratív területen szerzett tapasztalat Jó kommunikációs és problémamegoldó készség Határozottság, talpraesettség Önállóság, precizitás, megbízhatóság
Amit kínálunk: Fiatal, barátságos légkör és csapat Hosszú távú munkalehetőség