Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Akár junior vagy (némi tapasztalattal), de szívesen kipróbálnád magad egy összetett és változatos feladatokat biztosító munkakörben, ahol széleskörű tapasztaltot, va...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
4 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-8389606
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Televíziós technológiai eszközök és rendszerek kereskedelmével foglalkozó céghez keresünk kereskedelmi ügyintézőt.
FELADATOK: 3 fős kereskedelmi csapat értékesítési tevékenységének teljes körű támogatása és a kapcsolódó adminisztráció elvégzése. Ezen belül: törzsadatok (vevő/szállító/termék) CRM rendszerbe rögzítése, beszerzések bonyolítása, áruátvétel megszervezése, beszállítókkal való kapcsolattartás, vámügyintézés, reklamáció kezelés, számlázás, leltározás, riportkészítés.
ELVÁRÁSOK: felsőfokú végzettség (gazdasági, logisztikai, kereskedelmi, műszaki) középfokú angol nyelvtudás függvények, pivot, excel ismerete Microsoft Dynamics, NAVISION rendszer használata önálló, proaktív személyiség, terhelhetőség