Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4537506
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Budapesti cég titkárnő/asszisztenst keres 8 órás bejelentett állásra. Feladatok: - Adminisztratív feladatok ellátása (számlák, levelek iktatása, nyomtatás, szkennelés, hirdetések feladása) - Iratok előkészítése a könyvelés felé - Vezetők munkájának segítése, általános ügyintézés
Elvárások:
- Érettségi - Középfokú angolnyelvtudás - Precíz, pontos munkavégzés - Problémamegoldó képesség, készség - Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Internet, Word, Excel, outlook) - Hasonló területen szerzett tapasztalat előnyt jelent
Amit kínálunk: - Hosszútávú irodai munka - Az eredményes munkavégzéshez szükséges feltételek biztosítása - Versenyképes fizetés, melynek pontos összege a személyes találkozás alapján kerül megállapításra
Jelentkezni lehet szakmai önéletrajz elküldésével az elanfaktormunka@gmail.com e-mailcímre
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Akár junior vagy (némi tapasztalattal), de szívesen kipróbálnád magad egy összetett és változatos feladatokat biztosító munkakörben, ahol széleskörű tapasztaltot, va...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület