Klasszikus irodai munkára keresünk 2 fő alkalmazottat, hosszútávra XIII. kerületi irodába, főállásba. Nyelvismeret előny, de nem feltétel (angol és/vagy olasz). Munkaidő 8,00-16,00-ig vagy 9,00-17,00-ig választás szerint. Fizetés megegyezés szerint. ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba! A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálj...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba! A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálj...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
1 éve, 5 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4510422
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
FONTOS INFORMÁCIÓ: Cégünk egészségügyi intézményként CSAK covid oltással rendelkező személlyel köthet munkaszerződést. Amennyiben Ön nem oltakozott kérem NE jelentkezzen hirdetésünkre!!!
Pénzügyi asszisztens kollégánkat keressük 6 órás munkaidőben, hosszú távra.
Az Országos Foglalkozás - Egészségügyi Szolgálat Kft. egy sikeres, folyamatosan növekvő magyar cég. Fejlett számítógépes háttérrel, saját fejlesztésű programmal könnyítjük meg dolgozóink munkáját. A folyamatos fejlődés új pozíciókat teremt a cégünkben, ezért is keresünk most új munkatársat.
Számunkra is fontos, így teszünk azért, hogy munkatársaink jól érezzék magunkat. Nálunk szinte nincs fluktuáció. Jól összeszokott, vidám csapat dolgozik évek óta jó hangulatban, sikeresen. Ebbe a csapatba keresünk egy munkatársat.
Mit ajánlunk? Ez egy jól definiált munka. Betanulás után pontosan tudja, hogy mi a feladata, mit várunk el Öntől, ezért könnyű megfelelni az elvárásoknak. Régóta működő, stabil háttérrel rendelkező cég, melynek nincsenek tartozásai sem partnerei, sem dolgozói felé. Az iroda a 13. kerületben található (1132 Bp., Visegrádi utca 48. sz. alatt.), Lehel tértől 200 méterre. 6 órás, bejelentett állást, és kiszámíthatóságot kínálunk új kollégánk számára (próbaidő letelte után van lehetőség 8 órás munkarendre váltani.) Emellett egy jól működő csapatot, ahol mindenkinek megvan a saját feladata, amely a cég sikerességét biztosítja. Állásunkban akkor fogja jól érezni magát, ha Önnek ezek a fő jellemzői: Precizitás, igényesség és monotonitás tűrés Jó kommunikációs és problémamegoldó készség Együttműködésre törekvés Pontosság Terhelhetőség, rugalmasság Önálló munkavégzés Igény a fejlődésre
Mit kérünk cserébe? Pénzügyi feladatok: Saját fejlesztésű ügyviteli rendszerünkön keresztüli számlázás ügyfeleiknek, ehhez kapcsolódó adminisztráció elvégzése. Számlabefizetések nyomonkövetése, behajtás. Házipénztár kezelése. Pénzügyi kimutatások készítése. Könyveléssel történő kapcsolattartás. Az irodai munkával járó mindennapos feladatok ellátását: Postázás, beszerzés Időpont egyeztetés ügyfeleinkkel, partnereinkkel Ügyviteli szoftver kezelése Vezető munkájának támogatása Napi irodai adminisztrációs feladatok Vizsgálatokkal kapcsolatos adminiszráció Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása Minimum érettségi bizonyítvány Pénzügyi végzettség előny. Erős, megbízható Excel tudás, melyet alaposan tesztelünk.
Jelentkezését önéletrajzzal, megpályázott munkakör és fizetési igény megjelölésével várjuk az [------] címen 2022. Július 31.-ig.