Klasszikus irodai munkára keresünk 2 fő alkalmazottat, hosszútávra XIII. kerületi irodába, főállásba. Nyelvismeret előny, de nem feltétel (angol és/vagy olasz). Munkaidő 8,00-16,00-ig vagy 9,00-17,00-ig választás szerint. Fizetés megegyezés szerint. ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba! A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálj...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
Új munkatársat keresünk központi irodánkba Ügyfélszolgálati munkatárs pozícióba! A svájci székhelyű Sonova vezető szolgáltató minden hallással kapcsolatos megoldás területén. A Sonova az ügyfelei számára az egyik legszélesebb termék portfóliót kínálj...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIII. kerület
1 éve, 4 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4606641
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Családias hangulatú, rugalmas munkahelyre keresi egy vidám csapat új tagját. Az Országos Foglalkozás - Egészségügyi Szolgálat Kft. egy sikeres, folyamatosan növekvő magyar cég vagyunk, így ismét bővítenünk kell a létszámunkat. Fejlett számítógépes háttérrel, saját fejlesztésű programmal könnyítjük meg dolgozóink munkáját.
Számunkra is fontos, így teszünk azért, hogy munkatársaink jól érezzék magunkat. Nálunk szinte nincs fluktuáció. Jól összeszokott, vidám kollektíva dolgozik évek óta jó hangulatban, sikeresen. Ebbe a csapatba keresünk új munkatársat.
Mit ajánlunk?
Ez egy jól definiált munka. Betanulás után pontosan tudja, hogy mi a feladata, mit várunk el Öntől, ezért könnyű megfelelni az elvárásoknak.
Régóta működő, stabil háttérrel rendelkező cég, melynek nincsenek tartozásai sem partnerei, sem dolgozói felé.
Az iroda a 13. kerületben található (1132 Bp., Visegrádi utca 48. sz. alatt.), Lehel tértől 200 méterre.
6 órás, bejelentett állást, és kiszámíthatóságot kínálunk új kollégánk számára (próbaidő letelte után igény esetén van lehetőség 8 órás munkarendre váltani.)
Emellett egy jól működő csapatot, ahol mindenkinek megvan a saját feladata, amely a cég sikerességét biztosítja.
Állásunkban akkor fogja jól érezni magát, ha Önnek ezek a fő jellemzői:
Precizitás, igényesség és monotónia tűrés
Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
Együttműködésre törekvés
Pontosság
Terhelhetőség, rugalmasság
Önálló munkavégzés
Igény a fejlődésre
Mit kérünk cserébe?
Orvos partnerekkel való személyes kapcsolattartás (futár feladatok)
Az irodai munkával járó mindennapos feladatok ellátását:
Postázás, beszerzés
Időpont egyeztetés ügyfeleinkkel, partnereinkkel
Ügyviteli szoftver kezelése
Vezető munkájának támogatása
Napi irodai adminisztrációs feladatok
Vizsgálatokkal kapcsolatos adminisztráció
Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
Minimum érettségi bizonyítvány
Erős, megbízható Excel tudás, melyet alaposan tesztelünk
Akár pályakezdőként is várjuk a jelentkezést.
Jelentkezését önéletrajzzal, megpályázott munkakör és fizetési igény megjelölésével várjuk az [------] címen 2024. március 20.-ig.