• lakossági előfizetőktől beérkező hívások fogadása • tájékoztatás televízió szolgáltatással kapcsolatban telefonon keresztül • hibajegyek teljes körű kezelése, és folyamatok dokumentálása • felmerülő ügyfélproblémák megoldása • rendelések felvétele • szakmai tanácsok tájékozódó leendő ügyfeleinknek • esetenként kimenő hívások indítása meglévő ügyfelek részére nyilatkoztatások, felmérések, egyeztetések kapcsán (nem értékesítés!)
Elvárások: • magabiztos számítógépes ismeret • ügyfélközpontú szemlélet • kiváló kommunikációs készség • nagyfokú monotónia- és stressztűrő képesség • érettségi
Amit kínálunk: • alkalmazotti státusz • határozatlan idejű jogviszony • folyamatos, hosszú távú munkalehetőség egy stabil cégnél • szakmai fejlődési lehetőség • munkaidő: hétfőtől vasárnapig 7-21 között 40 óra vállalása • próbaidő alatt (3 hónap) folyamatos szakmai képzés
Kapcsolat a hirdetővel
Fekete Cecília
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát dinamikusan fejlődő csapatába. A bérlői ügyfélszolgálati munkatárs felelős azért, hogy a bérlőktől bejövő telefonos és e-mail-es, valamint személyes megkereséseket fogadja, illetve ügyeikben eljárjon...
Budapest XIII. kerület, 1134 Budapest, Tüzér utca 39.
Feladatok, melyekben számítunk Rád: - Bejövő hívások kezelése TV szolgáltatás és mobilinternet kapcsán (adategyeztetés, szolgáltatás rendelés, felmondás) - Műszaki problémák elhárítása - Panaszok, reklamációk kezelése - Kimenő hívások során felmérése...