A Protocall-nál szeretünk minél több embernek segíteni, feldobni a napját, szólni hozzá pár jó szót és megmutatni, hogy nem csak robotokkal, de jófej és segítőkész emberekkel is találkozhatnak akkor is, ha mi hívjuk, akkor is, ha ők hívnak! Ez nem munka: Ez ügyfélSZOLGÁLAT! Amennyiben szeretnél hozzájárulni műszaki webáruház üzemeltetésével foglalkozó csapatunk munkájához, jelentkezz az alábbi pozícióra:
- Betelefonáló ügyfelek precíz, szakszerű tájékoztatása telefonon keresztül - Segítségnyújtás a megrendelésekhez kapcsolódó rendelési, szállítási, panaszkezelési kérdésekben - A termékekről, illetve az áruház készletéről tájékozódó ügyfeleknek nyújtott tanácsadás - Teljeskörű ügyintézés, adminisztrációs feladatok ellátása
Amit kérünk tőled: - Rendelkezz érettségivel - Legyen felhasználói szintű számítógépes ismereted - Monotónia-és stressztűrő képességgel rendelkezz - Ügyfélorientált gondolkodásmód jellemezzen - Munkádat pontosság, precizitás és megbízhatóság jellemezze
Amit mi nyújtunk számodra: - Karrier és fejlődési lehetőséget - Lendületes csapatot támogató munkatársakkal és vezetőkkel - Szakmai képzést a munkába állás első napjától kezdve - Egy szerethető munkahelyet – 2019-ben Szerethető Munkahelyek Díjat nyertünk - Minden hónap utolsó munkanapján egy kis meglepetést
Munkavégzés helye: 1134 Budapest, Tüzér utca 39.
Munkaidő: H-P: 8-18 és Szo-V: 9-14 között 40 óra vállalása
Egyéb információ, amit tudnod kell:
A tényleges munkába állást megelőzi: egy hetes oktatás, mely végén egy teljeskörű teszt megírása után van lehetőség a hívások kezelésére.
Kapcsolat a hirdetővel
Fekete Cecília
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát dinamikusan fejlődő csapatába. A bérlői ügyfélszolgálati munkatárs felelős azért, hogy a bérlőktől bejövő telefonos és e-mail-es, valamint személyes megkereséseket fogadja, illetve ügyeikben eljárjon...
Budapest XIII. kerület, 1134 Budapest, Tüzér utca 39.
Feladatok, melyekben számítunk Rád: - Bejövő hívások kezelése TV szolgáltatás és mobilinternet kapcsán (adategyeztetés, szolgáltatás rendelés, felmondás) - Műszaki problémák elhárítása - Panaszok, reklamációk kezelése - Kimenő hívások során felmérése...