Fiatalos nyugdíjasként számítógépen végezhető irodai munkát keresek 4-6 órában, heti 3-4 alkalommal. Dokumentumkezelő, adatrögzítő, stb. Középfokú számítógépes végzettséggel rendelkezem, több éves tapasztalattal. XIV kerület előnyben! Üzletkötői, tel...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
KIK VAGYUNK? Budapesti lakóparkok építésével foglalkozó építőipari cégként az ingatlantulajdonosokat a jogi szerződéskötéstől kezdve a műszaki berendezések kiválasztásán át a garanciális ügyek kezeléséig segítjük. Minden ügyet mi intézünk, legyen az ...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
Magyarország egyik vezető taneszközgyártó és -forgalmazó cége megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba: JUNIOR TERMÉKMENEDZSER (ISKOLAI TANESZKÖZÖK ÉS ÜZLETI TÉRKÉPEK) Szeretnél egy igazán 21. századi állást? Ahol értelmes és hasznos mun...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
4 éve, 8 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-8046258
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
A pozícióhoz tartozó feladatok: Ellátások elbírálása, számfejtése, határozathozatal Táppénz számfejtés ellenőrzés Adatszolgáltatások előkészítése Ellátásokkal kapcsolatos riportok elkészítése Kapcsolattartás hatóságokkal
A jelölttel szembeni elvárásaink: Társadalombiztosítási ügyintéző végzettség Legalább 2 év releváns szakmai tapasztalat (legalább 500 fős állomány kezelése) Társadalombiztosítási ügyintéző Legalább 2 év szakmai tapasztalat NexonBér program ismerete Precízség Monotonitástűrés
Amit nyújtunk: Magyarország első számú HR szolgáltató cége általi stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how Komplex juttatási csomag (alapbér, teljesítmény alapú bónusz, cafeteria, mobiltelefon, laptop, belső képzési lehetőségek) Önálló, felelősségteljes munkakör, szakmai fejlődési lehetőség Fiatalos, dinamikus csapat, kellemes munkakörnyezet Hosszú távú, stabil munkalehetőség