Mindannyian tudjuk, hogy az egészségügyi szolgáltatást nyújtó szervezeteknél kulcsszerepet töltenek be azok a munkavállalók, akik az ügyfélforgalmat irányítják, átlátják a szolgáltató működésének teljes rendszertét, továbbá támogatják a szolgáltatónál folyó szakmai munkát. Ők a cég arcai mind a személyes, mind a telefonos kommunikációban és munkájuk során szükségük van a hatékony szervezés, kommunikáció és ügyfélkezelés készségeire.
Ön is ezen a területen dolgozik és szeretné fejleszteni munkájához szükséges készségeit? Szeretne új ismereteket elsajátítani a szakterületén? Esetleg egészségügyi szervezetben munkaadó, és azt tapasztalja, hogy érdemes lenne a szervezeten belül az ügyfélkezelést és a kommunikációt fejleszteni?
Amennyiben igen a válasza, kérjük tekintse meg a legfontosabb információkat tréningünkről!
A tréning alapadatai: Időtartam: 50 óra, 5 nap Költség: 160 000 Ft Megszerezhető végzettség: Tanúsítvány Tanúsítvány feltétele: záró feladat megoldása (kommunikációs-szituációs feladat) 20% hiányzás megengedett (10 óra, 1 nap)
A tréning tematikája: - Önismeret és motiváció - Asszertív kommunikáció - Nehéz ügyfél kezelése + Excel használata - Rendszerszemlélet - Reziliencia
Jelentkezz a 2024. szeptemberben induló szakmát adó tanfolyamunkra! Infó: https://tanfolyam-debrecen.hu/szakmai-kepzesek/gyogypedagogiai-asszisztens...
Érettségi utáni iskolarendszerű, tandíjmentes kétéves képzés. Az oktatás 2024. szeptemberben indul. Sirius Középiskola, Debrecen, Arany János utca 12. Részletek: https://siriusiskola.hu/kepzeseink/erettsegi-utani-kepzesek/szakkepzeseink/pedagogiai-mu...