4 órás adminisztratív munkát keresek az alábbi munkakörökben: adminisztrátor, személyi asszisztens, adatrögzítő, hirdetés kezelés és feltöltés, biztosítási állománykezelés, szövegírás, hanganyagról gépelés. Lehetőség szerint távmunkát keresek, de esetenkénti irodai megjelenés is megoldható.
Végzettségeim: érettségi gyors- és gépíró szakiskola haladó szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, Facebook, Photoshop, Brokka ügyviteli rendszer ,Gmail, Google Drive) alapfokú angol
Biztosítási gyakorlattal rendelkezem, az N-N Biztosító Zrt-nél dolgoztam titkárnőként.
3 év távmunkában végzett gyakorlattal rendelkezem, mint személyi asszisztens. Jó csapatjátékos, agilis, tanulékony, megbízható munkatárs vagyok!
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Rugalmas időbeosztásban, Önálló munkakörben szeretnél fix fizetésért dolgozni? Ha fiatalos, lelkes, sikerre éhes vezetői ambícióid vannak, akkor olvasd tovább a hirdetésünket! Saját beruházású ingatlanjaink értékesítéséhez, új kollégánkat keressük ér...
Csapatbővülés miatt, érdi csapatunkba keresünk: Jó kommunikációkészséggel rendelkező munkatársat! Rád váró feladatok: Kapcsolattartás meglévő ügyfelekkel Meglévő szerződések kezelése Értékesítési célkitűzések elérése Pontos és precíz adminisztráció A...
Keresek az alábbi feladatok elvégzéséhez fiatal, nem dohányzó lányt. 1 fő részmunkaidőben H-P 9-13 1 fő teljes időben H-P 9-17 Feladatok: rendelések összeszedése, átellenőrzése, hirdetések feladása, webáruházba termékek feltöltése. A munka betanítás ...