HR asszisztens ÁLLÁSAJÁNLAT! Hatvan-Budapest munkavégzés helye
Főbb feladatok, munkák: • bérszámfejtéshez, munkavállalók be- és kilépéséhez szükséges dokumentációk előkészítése. • toborzás támogatása, hirdetések kezelése, interjúk szervezése. • személyi anyagok dokumentumok nyomon követése, nyomtatása, iktatása. • munkaszerződések, munkaszerződés módosítások elkészítése, papír alapú dokumentumok lefűzése. • HR vezető munkájának folyamatos támogatása, kiszolgálása. • belső HR folyamatok támogatása.
Az álláshoz tartozó elvárások: • releváns, hasonló területen szerzett tapasztalat. • munkaügyi jogszabályok ismerete. • Excel, Word programok magas szintű kezelése. • felhasználói szintű Microsoft Office ismeret. • segítőkész, rugalmas, nyitott hozzáállás. • szolgáltatói szemlélet. • önállóan és csapatban egyaránt dolgozni tudó személyiség. • 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat.
Előny: • Jogosítvány – B, saját gépkocsi • Angol vagy német nyelvismeret • Irodai munkakörben eltöltött tapasztalat • Szakirányú HR végzettség
Amit ajánlunk: • Biztos, hosszú távú munka • Versenyképes fizetés • Kulturált, barátságos munkakörülmények • Dinamikus, együttműködő csapat • Azonnali munkakezdés • Fejlődési lehetőség több területen
PÁLYAKEZDŐK JELENTKEZÉSÉT IS VÁRJUK! Jelentkezés, bérigény megjelölésével: zsgyula@jaszkonstrukt.hu
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.