Cégünk az ország egész területére kiterjedő egészségügyi szolgáltatások nyújtásával foglalkozó, kaposvári székhelyű kft. Magasan kvalifikált munkavállalókat keresünk a humánerőforrás toborzás és ügyintézés munkakör betöltésére.
Feladatkör a HR-dokumentumok rendszerezése, a hozzájuk kapcsolódó nyilvántartások naprakész vezetése, kimutatások készítése; kapcsolattartás a munkavállalókkal, a Hivatal kapcsolódó szervezeti egységeivel; iktatási és ad hoc tevékenységek és feladatok ellátása, a kapcsolódó dokumentumok szkennelése, rendszerezése, munkaidőnyilvántartás vezetése munkaviszony létesítésével, megszüntetésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok elvégzése (munkaszerződések, munkaköri leírások, megállapodás készítése) Elvárások
magas fokú együttműködési készség magabiztos, felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (levelezőkliens használata, Word, Excel, internet); HR szakma iránt való elkötelezettség fejlődési vágy, tanulási hajlandóság egy kis releváns szakmai tapasztalat kiváló kommunikáció pontos, precíz adminisztráció megbízhatóság középfokú végzettség nagyfokú stressztűrő képesség és rugalmasság Amit kínálunk:
kiváló munkakörülmények, fiatalos légkör szakmai fejlődési lehetőség azonnali munkakezdés; teljes munkaidős (40 órás) állás Előny:
HR főiskolai végzettség/ vagy folyamatban levő tanulmányok adminisztratív/irodai asszisztensi tapasztalat egészségügyi szolgáltatást nyújtó cégnél
A JELENTKEZÉS ÉRDEKÉBEN KÜLDJE EL ÖNÉLETRAJZÁT A LONAMEDIC@GMAIL.COM EMAIL CÍMÜNKRE! AZ ÁLLÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEIT, UGYANERRE AZ EMAIL CÍMRE VÁRJUK.
Dinamikusan növekvő, hiánypótló szolgáltatást nyújtó cégként keresünk új munkatársat jó hangulatú, jól felszerelt irodánkba. Munkád kihívásokkal teli, vezetőid empatikusak és közvetlenek, kollégáid pedig egyben a barátaid is lehetnek. feladatok: - sz...
Gyorsan fejlődünk, sok a dolgunk és segítségre van szükségünk! Cégcsoportunk 100%-os magyar tulajdonban, folyamatosan fejlődve dolgozik a magyar egészségügyi rendszer optimalizálásán már több, mint 10 éve. Keressük kiváló fellépésű, jó kommunikációs ...