Folyamatosan bővülő cégünkhöz Adminisztrációs munkatársat keresünk!
FELADATKÖR:
Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés Kapcsolattartás az ügyfelekkel Számlázások előkészítése Eladott gépek, eszközök előkészítése átadásra Eladások nyomon követése A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében Belső adatbázisok naprakész vezetése (ügyfélszerződések, nyilatkozatok)
ELVÁRÁSOK:
jó kommunikációs készség, rátermettség jó szervező készség terhelhetőség magas szintű számítógépes ismeretek megbízható, precíz, önálló munkavégzés lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben problémamegoldó gondolkodás „B” kategóriás jogosítvány
AMIT KÍNÁLUNK:
Versenyképes havi alapjövedelem Stabil háttér Szakmai fejlődési lehetőség Hosszútávú munkalehetőség
MOTIVÁCIÓS LEVÉL CSATOLÁSA ELŐNY!
Jelentkezését e-mailben várjuk, fényképes önéletrajzzal. Érdeklődni a következő telefonszámon lehet:
Az álláshoz tartozó elvárások: Minimum középfokú végzettség Jó kommunikációs készség szóban és írásban szlovák nyelven Önálló munkavégzés Felhasználói szintű word, excel és számítástechnikai ismeretek Terhelhetőség B- kategóriás jogosítvány Feladatok...
Pozíció típusa: Főállás Feladatkör, kompetenciák és felelősség: Adminisztrációs feladatok ellátása. Szoros együttműködés a könyveléssel és a pénzüggyel. Kapcsolattartás az ügyfelekkel ( számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézés) Bejövő-és kim...