Ezt a hirdetést archiválták.

Adminisztrációs Munkatárs

Kecskemét
4 éve

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    Az álláshoz tartozó elvárások: Minimum középfokú végzettség Jó kommunikációs készség szóban és írásban szlovák nyelven Önálló munkavégzés Felhasználói szintű word, excel és számítástechnikai ismeretek Terhelhetőség B- kategóriás jogosítvány Feladatok...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Pozíció típusa: Főállás Feladatkör, kompetenciák és felelősség: Adminisztrációs feladatok ellátása. Szoros együttműködés a könyveléssel és a pénzüggyel. Kapcsolattartás az ügyfelekkel ( számlázási és szerződéssel kapcsolatos ügyintézés) Bejövő-és kim...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    4 éve, 2 hónapja
  • Régen frissült
    Adminisztrációs Munkatárs
    Kecskemét
    Folyamatosan bővülő cégünkhöz Adminisztrációs munkatársat keresünk! FELADATKÖR: Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés Kapcsolattartás az ügyfelekkel Számlázások e...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    4 éve, 2 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-5034835
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Munkaköri leírás
Folyamatosan bővülő cégünkhöz Adminisztrációs munkatársat keresünk!

FELADATKÖR:
• Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
• Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Számlázások előkészítése
• Eladott gépek, eszközök előkészítése átadásra
• Eladások nyomon követése
• A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése
• Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében
• Belső adatbázisok naprakész vezetése (ügyfélszerződések, nyilatkozatok)

ELVÁRÁSOK:
• jó kommunikációs készség, rátermettség
• jó szervező készség
• terhelhetőség
• magas szintű számítógépes ismeretek
• megbízható, precíz, önálló munkavégzés
• lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben
• problémamegoldó gondolkodás
• „B” kategóriás jogosítvány

AMIT KÍNÁLUNK:
• Versenyképes havi alapjövedelem
• Stabil háttér
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszútávú munkalehetőség


Jelentkezését a [------] e-mail cimre várjuk, fényképes önéletrajzzal. Érdeklődni a következő telefonszámon lehet:
[------]
Állás típusa: Teljes munkaidő


Kérdések a jelentkezéshez
Ön a következő jelentkezéskor felteendő automatikus kérdéseket választotta:
• Idevonatkozó tapaszalati évek száma: adminisztráció?
• Idevonatkozó tapaszalati évek száma: számítógépes ismeretek?
• Lakóhely: Kecskemét?
• Beszéli ezt a nyelvet: Angol?

Elhelyezkedés
Kecskemét

 
Elhelyezkedés
Kecskemét