Ezt a hirdetést archiválták.

Bérügyintéző

Kecskemét
3 éve

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    3 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    7 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét, Olaszul beszélő import asszisztenst keresünk
    Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-6122979
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
Feladatai:

A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja
A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése
Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása
Kapcsolattartás és segítségnyújtás a munkavállalók részére
Havi bevallások, statisztikák, adatszolgáltatások készítése
Ellenőrzések, auditok kiszolgálása

Elvárások:

Bér és TB ügyintézői, legalább középfokú végzettség
Minimum 2 - 4 év bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi tapasztalat
Nexon4, NexonBér, NexonCafé rendszer teljes körű ismerete
Önálló munkavégzés, precizitás, pontosság
Analitikus gondolkodás, rendszerszemlélet
Terhelhetőség, kiemelkedő monotonitástűrés
Magabiztos MS Office ismeret
A feladat ellátáshoz szükséges jogszabályok naprakész ismerete

Várjuk bérigénnyel ellátott fényképes önéletrajzát a megadott e-mail címre.
Érdeklődni a [------]-os telefonszámon lehet.

Elhelyezkedés
Kecskemét

 
Elhelyezkedés
Kecskemét