Ez a hirdetés több mint 3 hónapja frissült utoljára. Lehet, hogy már nem aktuális információkat tartalmaz.

Cégvezetésre alkalmas kollégát keresünk

Kecskemét
8 éve, 2 hónapja
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-2819894
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Személyszállítással és taxis szolgáltatásokkal foglalkozó céghez keresünk vezető személyt.
 
Feladatok:
-          cégirányítás
-          beosztások készítése
-          összetett adminisztrációs feladatok ellátása
-          nyilvántartások kezelése
-          könyvelés előkészítése
-          bejövő számlák iktatása és rögzítése
-          iroda pénzügyeinek kezelése
-          hivatalos dokumentumok elkészítése
-          bank és posta kezelése
-          havi jelentések és kimutatások készítése
-          vezetői feladatok ellátása
 
Elvárás:
-          középfokú végzettség
-          cégvezetői tapasztalatok
-          alapvető pénzügyi ismeretek
-          MS Office felhasználói szintű ismerete
-          pontosság és precizitás és kiváló kommunikáció
-          terhelhetőség és jó problémamegoldó készség
-          csapatmunka
-          B kategóriás jogosítvány
 
Jelentkezés módja:

Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét és megfelel az elvárásoknak, úgy kérjük, küldj el fényképes önéletrajzát az oneletrajz007@yahoo.com e-mail címre fizetés igény megjelölésével.

Kapcsolat a hirdetővel
  • Kovács Anna

  • 06 70 4-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.


Elhelyezkedés
Kecskemét


Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    4 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    8 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét, Olaszul beszélő import asszisztenst keresünk
    Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    11 hónapja, 1 hete
 
Kapcsolat a hirdetővel
  • Kovács Anna

  • 06 70 4-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Üzenet küldése a hirdetőnek
Érdeklődésed elküldésével elfogadod tájékoztatónkat és kifejezetten hozzájárulsz ahhoz, hogy a maxapro.hu üzemeltetője, a weboldal használata során megadott adataidat az Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokból kezelje.
Elhelyezkedés
Kecskemét