Ezt a hirdetést archiválták.

Irodai asszisztens - Hr Terület

Kecskemét
3 éve, 9 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Értékesítési specialista munkatársat keresünk!
    Kecskemét
    Kecskeméti székhelyű HR tanácsadó irodánk csapatának bővítésére Értékesítési specialista munkatársat keres! Feladatok: - Sales tevékenységünk összefogása, értékesítési folyamataink fejlesztése, hatékonyságunk növelése (közvetítés, kölcsönzés, fejvadá...
    • Emberi erőforrás, HR - Kecskemét
    5 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    KARBANTARTÓ munkatársat keresünk azonnali kezdéssel
    Kecskemét, Kisfái, Kisfái 207/B
    Feladatok: Berendezések, eszközök folyamatos, tervszerű karbantartása Telephely és kertészet rendezése, karbantartása Kertészeti, növényápolási munkák Amit elvárunk: Önálló, precíz munkavégzés Csapatmunkára való alkalmasság Gépkarbantartói tapasztala...
    • Emberi erőforrás, HR - Kecskemét
    10 hónapja, 3 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Folyamatosan bővülő kecskeméti telephelyű cégcsoportunk Hr koordinátor munkatársat keres lendületes, vidám csapatába! Feladatok: - Kapcsolattartás a munkavállalókkal és a jelentkezőkkel - Jelentkezők felkeresése, állásinterjúk lebonyolítása - Önéletr...
    • Emberi erőforrás, HR - Kecskemét
    11 hónapja
  • Régen frissült
    Kecskemét
    HR-es kollágát keresünk folyamatosan bővülő cégcsoportunkba, kecskeméti telephelyünkre! Főbb feladatok, munkák: A vállalat teljes állományával kapcsolatos humánpolitikai feladatok irányítása, toborzás - kiválasztás, interjúk lebonyolítása, valamint a...
    • Emberi erőforrás, HR - Kecskemét
    11 hónapja
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Főbb feladatok, munkák: • Bérszámfejtésének teljes körű ellátása • TB kifizetőhelyi feladatok teljes körű ellátása • Adatszolgáltatások, bevallások, kimutatások és statisztikák készítése • Munkáltatói és egyéb igazolások kiállítása • A munkaviszony l...
    • Emberi erőforrás, HR - Kecskemét
    2 éve, 11 hónapja
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-4898038
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Emberi erőforrás, HR
Leírás
Ha szeretnél egy dinamikus pörgös fiatalos csapatban dolgozni, nálunk a helyed!
Feladatok:
• Napi szintű irodai adminisztrációs feladatok támogatása
• Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkavállalókkal, és persze a társosztályokkal
• Kiválasztási folyamat teljeskörű támogatása
• Kimutatások, riportok készítése
• Projektek koordinálásának támogatása
Elvárás:
• Középfokú végzettség
• Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Excel, Word, Outlook)
• Kiváló kommunikációs készség
• Lendületes, pro aktív hozzáállás. Rugalmasság
• Vidám, barátságos természet
• B kategóriás jogosítvány és vezetési tapasztalat
• Angol és/ vagy Német nyelvtudás
Amit ajánlunk:
• Hosszú távú munkát heti 40 órás munkaidővel
• Folyamatos fejlődési lehetőséget (rendszeres belső és külső oktatások, tréningek)
• Fiatalos, támogató csapatot
• Versenyképes juttatási csomagot. ( próba idő után cafeteria )
• Ha pályakezdő vagy, segítünk kibontakozni ezen a pályán
Előny
• Hasonló munkakörben, Hr területen szerzett munkatapasztalat
• Sales attitűd
• Utazás hajlandóság
Jelentkezz még ma a következő elérhetőségeken:
• + [------]
• [------]

Elhelyezkedés
Kecskemét

 
Elhelyezkedés
Kecskemét