Ezt a hirdetést archiválták.

Irodavezető asszisztens

Kecskemét
3 éve, 9 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Kecskemét
    A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    3 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    7 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét
    Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Kecskemét, Olaszul beszélő import asszisztenst keresünk
    Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
    10 hónapja, 1 hete


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-5034829
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Munkaköri leírás

FELADATOK:
• Az iroda működésével kapcsolatos adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
• Irodai beszerzésekkel kapcsolatos ügyintézés
• Kapcsolattartás az ügyfelekkel
• Számlázások előkészítése
• Eladott gépek, eszközök elkésztése átadásra
• Eladások nyomon követése
• A Társaság működéséhez kapcsolódó belső nyilvántartások vezetése
• Közreműködés szerződések, egyéb céges dokumentumok elkészítésében
• Belső adatbázisok naprakész vezetése (ügyfélszerződések,
nyilatkozatok)

ELVÁRÁSOK:
• jó kommunikációs készség, rátermettség
• jó szervező készség
• terhelhetőség
• magas szintű számítógépes ismeretek
• megbízható, precíz, önálló munkavégzés
• lojalitás a céggel és a munkakörrel szemben
• problémamegoldó gondolkodás
• „B” kategóriás jogosítvány

AMIT KÍNÁLUNK:
• Versenyképes havi alapjövedelem
• Stabil háttér
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszútávú munkalehetőség

Állás típusa: Teljes munkaidő
Kérdések a jelentkezéshez
Ön a következő jelentkezéskor felteendő automatikus kérdéseket választotta:
• Idevonatkozó tapaszalati évek száma: adminisztratív?

Elhelyezkedés
Kecskemét

 
Elhelyezkedés
Kecskemét