A Hírös Klímatechnika Kft. klímaberendezések, hőszivattyúk forgalmazásával, telepítésével, ipari rendszerek és gépészeti munkák kivitelezésével foglalkozik. Irodai asszisztenst keresünk részmunkaidőben ( napi 4 órában), aki biztosítja a kollégáknak a...
Kecskeméten vagy környékén adminisztratív állást keresek. Könyvelés , számlázás, logisztikai adminisztráció, területre gondoltam, de más pozíciót is elfogadok. Azonnal munkába tudok állni. Érdekel 6 órás munka is. Köszönöm...
Feladatai: A munkavállalók be- és kiléptetésének lebonyolítása, munkaügyi adminisztrációja A vállalat munkavállalóinak teljes körű munkaidő nyilvántartása és bérszámfejtése Munkavállalók személyi anyagának kezelésre, naprakészen tartása Kapcsolattart...
Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvéte...
Folyamosan bővülő mezőgazdasági gépértékesítő cégcsoportunk kecskeméti telephelyű csapatába keressük hosszútávra következő kollégánkat! FEALADATOK: Külföldi partnereinktől árubeszerzéssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása Irodai beszerzésekk...
Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
10 hónapja, 1 hete
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-5394036
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Munkaköri leírás
Folyamosan bővülő csapatunkba keressük következő kollégánkat, azonnali kezdéssel! Cégünk több mint 20 éves múltra tekint vissza ,továbbá szerződött, kizárólagos magyarországi forgalmazója a FARMTRAC traktoroknak, továbbá értékesít MTZ és ISEKI traktorokat, valamint 27 gyártó munkagépeit és tartozékait.
Főbb feladatok, munkák: • A szervizben dolgozó munkatársak irányítása, ellenőrzése • Szerviz feladatok és folyamatok optimalizálása és fejlesztése, hatékonyság növelése • Partnerekkel folyamatos kapcsolattartás • Javításokkal kapcsolatos munkafelvétel, előjegyzés kezelés, alkatrészrendelés • Árajánlatok készítése • Adminisztratív feladatok ellátása • Alkatrészek leltára, rendelése, felügyelete • Szervizcsapat munkájának napi koordinálása - javítási munkák folyamatos nyomon követése
Az állás betöltéséhez előnyt jelentő kompetenciák: • Jó szervező és problémamegoldó készség • Felsőfokú végzettség • Hasonló munkaterületen szerzett több éves munkatapasztalat • Együttműködő, motivált, megbízható személyiség • Angol nyelvismeret
Amit kínálunk: • Hosszú távú munkalehetőség • Stabil vállalati háttér • Folyamatos szakmai fejlődés • 1 műszakos munkarend • Fiatalos csapat • Versenyképes fizetés
Jelentkezését várjuk a [------] e-mail címre, bérigénnyel ellátott, fényképes önéletrajzzal.
Érdeklődni a következő telefonszámon lehet: [------]