Munkaköri leírás Főbb feladatok, munkák: Az ügyvezető igazgató céges és privát ügyeinek szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Találkozók, programok és megbeszélések szervezése Részvétel szakmai rendezvények, kiállításo...
Irodai munka, Adminisztráció - Kecskemét
11 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-5318814
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
Főbb feladatok, munkák:
Az ügyvezető igazgató és vezetőség, céges ügyeinek szervezése, koordinálása Általános adminisztrációs feladatok ellátása Találkozók, programok és megbeszélések szervezése Részvétel szakmai rendezvények, kiállítások megszervezésében és lebonyolításában Általános asszisztensi feladatok: iratrendezés, fénymásolás, levelezések, telefonos ügyintézés Ajánlatkérések, megrendelők elkészítése
Az álláshoz tartozó elvárások:
Fő elvárás: Felsőfokú végzettség!!! Alapelvárás: Tárgyalóképes angol (írásban és szóban egyaránt)
Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat előny Munkavégzésben önálló, gyors, megbízható és precíz Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség Vezetői engedély Igényes megjelenés Diszkréció Lojalitás Rugalmasság Dinamizmus
Amit kínálunk:
Igényes munkakörnyezet Változatos és érdekes feladatok Erős csapatszellem Versenyképes jövedelem Hosszú távú, biztonságos munkahely
Bérigénnyel ellátott fényképes önéletrajzát várjuk a megadott e-mail címre. Érdeklődni a [------]-os telefonszámon lehet.