Cégünk Ügyfélszolgálati munkatársat keres! Úgy gondolod, kiemelten kreatív, lendületes és jó munkamorállal rendelkező személy vagy? Nem okoz gondot a hétvégi, illetve az éjszakai munka sem? Ha igen,akkor JELENTKEZZ, hiszen téged keresünk! :) Elváráso...
Cégünk Ügyfélszolgálati munkatársat keres! Úgy gondolod, kiemelten kreatív, lendületes és jó munkamorállal rendelkező személy vagy? Ha igen,akkor JELENTKEZZ, hiszen téged keresünk! :) Elvárások: - Legalább középszintű, magabiztos angol nyelvtudás szó...
Cégünk Ügyfélszolgálati munkatársat keres! Úgy gondolod, kiemelten kreatív, lendületes és jó munkamorállal rendelkező személy vagy? Ha igen, akkor JELENTKEZZ, hiszen téged keresünk! :) Elvárások: - Legalább középszintű, magabiztos angol nyelvtudás sz...
Cégünk Ügyfélszolgálati munkatársat keres! Úgy gondolod, kiemelten kreatív, lendületes és jó munkamorállal rendelkező személy vagy? Ha igen, akkor JELENTKEZZ, hiszen téged keresünk! :) Elvárások: - Legalább középszintű, magabiztos angol nyelvtudás sz...
Ügyfélszolgálat - Nyíregyháza
2 éve, 2 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-5353512
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Ügyfélszolgálat
Leírás
Keresünk egy fantasztikus, okos, pro-aktív munkatársat a cégünkbe, aki részmunkaidőben (megegyezés szerint akár teljes munkaidőben) szívesen jönne hozzánk dolgozni.
A munkavégzés Nyíregyháza belvárosában zajlik!
==================================
MI LENNE A MUNKA?
A cégünk webshopot üzemeltet, így ügyfélszolgálati és backoffice fronton nem ártana egy kis segítség.
- Beérkező termékek minőségének ellenőrzése
- Csomagfeladáshoz előkészítés, címkézés
- Alapvető irodai feladatok (nyomtatás, scannelés)
- Raktárkészlet kezelés, rendszerezés, heti leltár
- Ügyfelek telefonhívásainak a fogadása és kimenő hívások indítása
- Vásárlói e-mailek megválaszolása, küldése
- Facebook oldal managelése
- Adatbevitel
ELVÁRÁSOK:
➡️ Angol nyelvtudás❗️
➡️Gyors tanulás
➡️Alapos és önálló munkavégzés
➡️Kitűnő kommunikáció a vásárlókkal és a munkatársakkal
➡️Jó szervezőkészség
➡️Határidők betartása❗️
❓MENNYIT KELL DOLGOZNI?
Kezdetben napi 4-6 órában számítunk a segítségedre, tehát eleinte részmunkaidőről lenne szó. (De, ahogy fent említettem megegyezés szerint akár teljes munkaidőben)
Az első 2 hónap próbaidő, hogy megnézzük, össze tudunk-e hangolódni, együttműködni veled. (Később növekedhet az felelősségi köröd és fizetésed is.)
❓HOL KELL DOLGOZNI?
A munkavégzés Nyíregyháza belvárosában lenne, délelőtti kezdéssel.
❓KIT LÁTNÁNK SZÍVESEN A CSAPATUNKBAN?
Friss, energikus személyre lenne szükségünk, aki készséges, alaposan végzi a munkáját, nagyon gyorsan tanul, kreatív megoldáskereső, jó a szervezőkészsége és önállóan tudja végezni a munkakörét.
❓MIKOR TUDNÁL KEZDENI?
Írj egy emailt a [------] e-mail címre és küld el (az):
✅Önéletrajzodat
✅Telefonszámodat
✅Írásos bemutatkozást (6-8 mondatban is elég akár)
✅Mennyi időt tudsz dolgozni hetente (maximum)?
✅Mekkora órabért szeretnél?
✅Végül írd meg, hogy milyen egyéb dolgokban vagy jó, illetve milyen tapasztalatokat szereztél, amit szerinted ebben a munkában tudnál kamatoztatni?
A jelentkezést követően az irodánkban találkozunk személyesen, ahol egy próbanap keretein belül megmutatunk mindent és megbeszéljük a részleteket.
Ha magadra ismertél, vagy tudsz valakit, akit érdekelne,akkor szeretettel várjuk a jelentkezésed!