Ezt a hirdetést archiválták.

ADMINISZTRÁTOR (4 órás munkaidőben)

Szeged Szeged Szeged
4 éve, 10 hónapja

Hasonló hirdetések

  • Értékesítési ügyintéző (szerb vagy román nyelvtudással)
    Szeged
    Üdvözlünk! Mi vagyunk a CE Glass Industries, az ország egyik leginnovatívabb gyártó vállalata, ahol 35 éve üvegmegmunkálással és üvegfeldolgozással foglalkozunk. Csatlakozz bővülő csapatunkba Értékesítési ügyintéző (szerb vagy román nyelvtudással) po...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
    1 napja, 13 órája
  • NÉMET FORDÍTÁS/ÜGYINTÉZÉS
    Szeged, Retek u.5a
    Német fordítást, ügyintézést, németekkel való kapcsolattartást vállalok cégeknek és magánszemélyeknek. Tel:06703068102 Email:krebseva.szeged@gmail.com...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
    2 napja, 2 órája
  • Vezetői asszisztens
    Szeged
    A Hethland Kft. szegedi irodájába tapasztalattal rendelkező VEZETŐI ASSZISZTENST keres teljes állásban történő munkavégzésre. Az ideális jelentkező: - minimum érettségizett, felsőfokú végzettség előny - tapasztalattal rendelkezik az irodai munkavégzé...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
    1 hete, 3 napja
  • Szeged, Belváros, Párizsi krt
    könyvelőiroda, Feladat : társaságok teljes körű beszámolók készítése önálló munkavégzés Munkakörülmények: Amit kínálunk:-hosszútávú stabil munkahely-barátságos kulturált munkakörülmények-versenyképes fizetés-szakmai fejlődési lehetőség Kötelességek: ...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
    4 hete
  • Régen frissült
    Szeged, Szeged, Zsombó
    Home office-ban végezhető napi 4 órás, adminisztratív munkát vállalnék. Hol? - Szeged - Zsombó Szálláslehetőséggel, akár a DNy-i régióban is hajlandó vagyok munkát vállalni, főállásban. Érdekel: - adatrögzítés - webáruházi adatfeltöltés - titkársági ...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
    4 hónapja, 1 hete
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-4704778
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
ADMINISZTRÁTOR ÁLLÁSAJÁNLAT

Szeged egyik új lakóparkjában, újonnan épült, tiszta, szép, rendezett… irodánkba, családias környezetbe, 4 órás (rugalmas) munkarendbe szegedi lakóhellyel rendelkező adminisztrátort keresek.
Feladatok:
-adminisztrátori feladatok ellátása (iktatások, könyvelés összekészítése, kisebb dokumentumok és levelek megírása, e-mail levelezés rendszerezése és megválaszolása), dokumentumok rendszerezése, dokumentumok szkennelése és tovább küldése, időpont egyeztetés,
-postázás, könyvelés eljuttatása a könyvelőknek;
-dokumentumok (amelyeket készen kap) aláíratása (időpont egyeztetéssel) a Kivitelezőinkkel, Ügyfelekkel;
-iroda rendben és tisztán tartása.
Elvárások:
-excel és word, valamint outlook ismerete;
-mobilitás (előny: autó);
-precíz munkavégzés;
-kedvesség, megbízhatóság, rugalmasság, kellemes kommunikációs készség…;
-rend és tisztaság szeretete, megtartása ????
-humorérzék ????
Munkakezdés:
-(Amikor a ház teljes kivitelezése, berendezése kész lesz) előreláthatóan júliustól (augusztustól vagy legkésőbb szeptembertől)
Bérezés:
-megegyezés szerint (4 órás, bejelentett adminisztratív állás)
Jelentkezni:
[------] (tárgy: ADMINISZTRÁTOR)
-fényképes, rövid önéletrajzzal, bérigény megjelöléssel.

Elhelyezkedés
Szeged

Szeged
Szeged

 
Elhelyezkedés
Szeged

Szeged
Szeged