Üdvözlünk! Mi vagyunk a CE Glass Industries, az ország egyik leginnovatívabb gyártó vállalata, ahol 35 éve üvegmegmunkálással és üvegfeldolgozással foglalkozunk. Csatlakozz bővülő csapatunkba Értékesítési ügyintéző (szerb vagy román nyelvtudással) po...
Német fordítást, ügyintézést, németekkel való kapcsolattartást vállalok cégeknek és magánszemélyeknek. Tel:06703068102 Email:krebseva.szeged@gmail.com...
A Hethland Kft. szegedi irodájába tapasztalattal rendelkező VEZETŐI ASSZISZTENST keres teljes állásban történő munkavégzésre. Az ideális jelentkező: - minimum érettségizett, felsőfokú végzettség előny - tapasztalattal rendelkezik az irodai munkavégzé...
könyvelőiroda, Feladat : társaságok teljes körű beszámolók készítése önálló munkavégzés Munkakörülmények: Amit kínálunk:-hosszútávú stabil munkahely-barátságos kulturált munkakörülmények-versenyképes fizetés-szakmai fejlődési lehetőség Kötelességek: ...
Home office-ban végezhető napi 4 órás, adminisztratív munkát vállalnék. Hol? - Szeged - Zsombó Szálláslehetőséggel, akár a DNy-i régióban is hajlandó vagyok munkát vállalni, főállásban. Érdekel: - adatrögzítés - webáruházi adatfeltöltés - titkársági ...
Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
4 hónapja, 1 hete
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4704778
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
ADMINISZTRÁTOR ÁLLÁSAJÁNLAT
Szeged egyik új lakóparkjában, újonnan épült, tiszta, szép, rendezett… irodánkba, családias környezetbe, 4 órás (rugalmas) munkarendbe szegedi lakóhellyel rendelkező adminisztrátort keresek. Feladatok: -adminisztrátori feladatok ellátása (iktatások, könyvelés összekészítése, kisebb dokumentumok és levelek megírása, e-mail levelezés rendszerezése és megválaszolása), dokumentumok rendszerezése, dokumentumok szkennelése és tovább küldése, időpont egyeztetés, -postázás, könyvelés eljuttatása a könyvelőknek; -dokumentumok (amelyeket készen kap) aláíratása (időpont egyeztetéssel) a Kivitelezőinkkel, Ügyfelekkel; -iroda rendben és tisztán tartása. Elvárások: -excel és word, valamint outlook ismerete; -mobilitás (előny: autó); -precíz munkavégzés; -kedvesség, megbízhatóság, rugalmasság, kellemes kommunikációs készség…; -rend és tisztaság szeretete, megtartása ???? -humorérzék ???? Munkakezdés: -(Amikor a ház teljes kivitelezése, berendezése kész lesz) előreláthatóan júliustól (augusztustól vagy legkésőbb szeptembertől) Bérezés: -megegyezés szerint (4 órás, bejelentett adminisztratív állás) Jelentkezni: [------] (tárgy: ADMINISZTRÁTOR) -fényképes, rövid önéletrajzzal, bérigény megjelöléssel.