Üdvözlünk! Mi vagyunk a CE Glass Industries, az ország egyik leginnovatívabb gyártó vállalata, ahol 35 éve üvegmegmunkálással és üvegfeldolgozással foglalkozunk. Csatlakozz bővülő csapatunkba Értékesítési ügyintéző (szerb vagy román nyelvtudással) po...
A Hethland Kft. szegedi irodájába tapasztalattal rendelkező VEZETŐI ASSZISZTENST keres teljes állásban történő munkavégzésre. Az ideális jelentkező: - minimum érettségizett, felsőfokú végzettség előny - tapasztalattal rendelkezik az irodai munkavégzé...
Német fordítást, ügyintézést, németekkel való kapcsolattartást vállalok cégeknek és magánszemélyeknek. Tel:06703068102 Email:krebseva.szeged@gmail.com...
könyvelőiroda, Feladat : társaságok teljes körű beszámolók készítése önálló munkavégzés Munkakörülmények: Amit kínálunk:-hosszútávú stabil munkahely-barátságos kulturált munkakörülmények-versenyképes fizetés-szakmai fejlődési lehetőség Kötelességek: ...
A Tudásfa Gimnázium bővülő csapatába iskolatitkárt keres Szegedre 1 főt teljes munkaidős határozatlan idejű szerződéssel. Főbb feladatok, munkák: Az iskola adminisztrációs feladatainak ellátása. Tagintézményekkel való kapcsolattartás. Bejövő hívások ...
Irodai munka, Adminisztráció - Szeged
8 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Szeged egyik új lakóparkjában újonnan épült, tiszta, szép, (Részben berendezett), rendezett… irodánkba, családias környezetbe, 4 órás (rugalmas) munkarendbe szegedi lakóhellyel rendelkező adminisztrátort keresek.
Feladatok: - adminisztrátori feladatok ellátása (iktatások, könyvelés összekészítése, kisebb dokumentumok és levelek megírása, e-mail levelezés rendszerezése és megválaszolása), dokumentumok rendszerezése, dokumentumok szkennelése és tovább küldése, időpont egyeztetés, - postázás, könyvelés eljuttatása a könyvelőknek; - dokumentumok (amelyeket készen kap) aláíratása (időpont egyeztetéssel) a Kivitelezőinkkel, Ügyfelekkel; - iroda rendben és tisztán tartása.
Elvárások: - szegedi lakhely!!! - excel és word, valamint outlook ismerete; - mobilitás (előny: autó); - precíz munkavégzés; - kedvesség, megbízhatóság, rugalmasság, kellemes kommunikációs készség…; - rend és tisztaság szeretete, megtartása ???? - humorérzék ????
Munkakezdés: - előreláthatóan január közepétől, februártól (betanulással, próbaidővel)
Bérezés: - megegyezés szerint (4 órás, bejelentett adminisztratív állás)
Jelentkezni: [------] (tárgy: ADMINISZTRÁTOR) - fényképes, rövid önéletrajzzal, bérigény megjelöléssel. Csak komoly jelentkezésekkel áll módomban foglalkozni, hosszú távú munkakapcsolatban gondolkodom. (Elnézést kérek előre is, de a sok munkám miatt nem mindenkinek tudok válaszolni.)