Ügyfélszolgálati koordinátor
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Ügyfélszolgálati koordinátor
Feladatok:
• Bejövő hívások, e-mailes megkeresések fogadása
• A beérkező külső/belső ügyfél problémák kezelése, ügyintézése, nyomonkövetése, belső ügyfelek háttértámogatása
• Beérkező munkaruha-, mosdóhigiéniai-és szőnyegszerződések adminisztrációja
• Egyeztetés partnerekkel, beszállítókkal
• Új ügyfelek megkeresése a szolgáltatás indítása utáni hónapokban, vevői elégedettség felmérése
Elvárások:
• Legalább egy év ügyfélszolgálati területen, ügyfélkezelésben szerzett tapasztalat
• Számítógépes adminisztrációban szerzett jártasság, erős excel ismeret
• Nagyfokú precizitás, pontosság; monotóniatűrés
• Jó problémamegoldó és kommunikációs készség, kiváló helyesírás
A munkavégzés helye Biatorbágy.
Amit kínálunk:
• Versenyképes jövedelem
• Hosszú távú munkalehetőség
• Céges telefon
• Céges busz Budapest és Biatorbágy között.
Jelentkezésüket a viktoria.pap@cws-boco.com e-mail címre váruk!