A TeleMedia Kft. az első magyar call center szolgáltatásokra szakosodott cégként 1993-ban kezdte meg működését, napjainkban a piac egyik legjelentősebb vállalataként ismert. A cég ügyfélszolgalati, helpdesk, telesales, adatbázis-menedzsment, CRM tanácsadási és back-office szolgáltatásokat nyújt elsősorban nemzetközi nagyvállalatok részére. Call center munkatárs Főbb feladatok, munkák: színvonalas kiegészítő szolgáltatás telefonos értékesítése meglévő ügyfelek részére ügyfélközpontú igényfelmérés és tájékoztatás a feladathoz kapcsolódó adminisztratív tevékenységek, adategyeztetés és rögzítés Az álláshoz tartozó elvárások: középfokú végzettséghez -érettségi- ingyenesen biztosítjuk a biztosításközvetítői tanfolyamot (30 órás képzés), melyhez sikeres vizsga esetén hatósági tanúsítvány tartozik (a munkavégzés diplomához vagy biztosításközvetítői vizsgához kötött) már kézhez kapott diploma VAGY PSZÁF által hitelesített (vagy OKJ-s) függő vagy független biztosításközvetítői vizsga esetén azonnal elkezdhető a munka jó kommunikációs készség magabiztos számítógépes felhasználói ismeretek pontos munkavégzés tanulási hajlandóság ügyfélközpontú szemléletmód Amit kínálunk: határozatlan idejű munkaszerződés tervezhető jövedelem és munkabeosztás folyamatos képzés és tréningek belső karrierútvonal fiatalos légkör Állás, munka területe(i): Ügyfélszolgálat / Ügyfélkapcsolat Call center munkatárs Telefonos operátor Munkavégzés helye: 1012 Budapest, Márvány utca 17. Jelentkezés az állásra: Magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét küldje az allas@telemedia.hu e-mail címre.
Online értékesítéssel foglalkozó cég, tapasztalattal rendelkező junior webprogramozót keres. Miért előnyös számodra ez a munkalehetőség akár kezdőként is? Mert: - izgalmas, Magyarországon szinte ismeretlen értékesítési modellel értékesítünk. - betanu...