Adminisztrátor kollégát keresünk a III.kerület GoBuda Mall bevásárlóközpont projekt csapatunkba.
Feladatok:
Budapest, III. kerületi bevásárlóközpont teljes körű üzemeltetésével kapcsolatos dokumentációk elkészítése, folyamatos vezetése. Létesítménymenedzser támogatása az üzemeltetési/karbantartási terv elkészítésében. Műszakbeosztások elkészítése, és nyomon követése OLM rendszerben. Eseti projektek adminisztratív kezelése saját CAFM (NMBS) rendszerben. A létestményen dolgozó munkavállalók adminisztratív támogatása. Hibaelhárítási, karbantartási és üzemeltetési, beruházási, felújítási feladatok dokumentációs feladatainak elvégzése, vagy támogatása.
Elvárások:
MS Office magas szintű ismerete. 2 év tapasztalat hasonló területen Precizitás, precizitás, precizitás!
Előny:
Létesítményüzemeltetés területén szerzett szakmai gyakorlat ECDL vizsga bizonyítvány AutoCAD alapszintű ismerete Épületfelügyeleti rendszerek alapszintű ismerete
Amit kínálunk:
Napi 8óra munka H-P
Stabil nagyvállalati háttér Jó munkahelyi légkör, modern munkahelyi környezet Teljes körűen bejelentett foglalkoztatás Piacképes jövedelem Széles körű béren kívüli juttatási csomag Csoportos élet-és balesetbiztosítás Cafetéria, utazási támogatás Albérlet támogatás Céges telefon
Amennyiben hirdetésünk felkeltette figyelmét, kérem küldje el fényképes önéletrajzát az alábbi e-mail címre:
szabina.kovacs@neopropertyservices.hu
tárgy: Gobuda Adminisztrátor
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Adminisztrációs feladatok 4-órás részmunkaidős munkában történő elvégzésére keres kismama/nyugdíjas munkatársat a cégvezető mellé Budapest III. kerületi mérnökiroda. Cégleírás: 26 éve működő. hőenergetikai gépészeti tervezéssel foglalkozó budapesti m...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület