Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-9847270
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Mellékállás
Leírás
Napi 4 órás, bejelentett (és a valóságban is 4 óráról van szó) titkárnői állásra keresek dekoratív hölgyet. Fizetés megjelölésével és fényképes önéletrajzzal várom a jelentkezéseket a zsoltiei@gmail.com-ra.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Az Apex Pharma Kft., kimondottan nyugdíjas korú munkavállalót keres. IRATRENDEZŐ munkakörbe, III. kerületi, Bécsi úti irodájába, teljes munkaidős munkavégzésre. Feladatok: irodai iratrendezés adminisztráció (számítógép használat: Word, Excel) Amit kí...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
A Központi Statisztikai Hivatal adatgyűjtés-szervezését végző Statek Kft. lakossági kérdezőbiztosi hálózatának bővítéséhez munkatársakat keres Budapest III.kerületébe Foglalkoztatás: munkaszerződéssel teljes vagy részmunkaidőben teljesítmény alapú bé...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI KOORDINÁTOR 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület