Az Apex Pharma Kft., kimondottan nyugdíjas korú munkavállalót keres. IRATRENDEZŐ munkakörbe, III. kerületi, Bécsi úti irodájába, teljes munkaidős munkavégzésre. Feladatok: irodai iratrendezés adminisztráció (számítógép használat: Word, Excel) Amit kí...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
A Központi Statisztikai Hivatal adatgyűjtés-szervezését végző Statek Kft. lakossági kérdezőbiztosi hálózatának bővítéséhez munkatársakat keres Budapest III.kerületébe Foglalkoztatás: munkaszerződéssel teljes vagy részmunkaidőben teljesítmény alapú bé...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI ASSZISZTENS 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
BESZERZÉSI KOORDINÁTOR 6 órás részmunkaidőben Ilyen feladatokat bíznánk Rád: • Rendelések elkészítése fogyási- és készlet adatok alapján • Beszerzési tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása, készletek nyomon követese • Adatbázis...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest III. kerület
2 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4727105
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Az Apex Pharma Kft felvételt hirdet: Dinamikusan fejlődő, magyar tulajdonú, orvostechnikai eszközök forgalmazásával foglalkozó cég budapesti munkahelyre keres Titkársági asszisztens munkatársat
Feladatok: • A dokumentációk, nyilvántartások kezelése bővítése, a cég honlapjának és közösségi médiában közzétett felületeinek a kezelése, amennyiben szükséges a vezetők találkozóinak megszervezése, a cég telephelyére érkező vendégek fogadása, munkatársak napi szintű támogatása, partnerekkel való kapcsolattartás, üzleti levelezés, • A munkafolyamatok adminisztrálása, • Szerződéskötések ügyintézése, • Számlázások, • Irodavezetői, titkársági feladatok ellátása
Elvárások: • Magas szintű word és excel, power point ismeretek, magabiztos felhasználói ismeretek, • Kimagasló precizitás, megbízhatóság, önálló munkavégzési képesség, • Kiváló kommunikációs képesség, határozott fellépés, jó problémamegoldó képesség, • Min. középfokú végzettség, • Jó megjelenés, • Csapatban való munkára alkalmasság, • Ügyfélközpontú gondolkodásmód, • Terhelhetőség
Amit kínálunk: • Dinamikusan fejlődő vállalat, • Kiváló munkakörülmények, • Jó hangulatú fiatalos csapatban való részvétel kulturált munkakörülmények között, • Hatékony csapatmunkában való részvétel, • Hosszú távú munkalehetőség, • Versenyképes jövedelem, • Változatos munkavégzés
Az állás betöltéséhez előnyt jelent: • Hasonló munkakörben eltöltött tapasztalat
Állás, munka területe(i): • Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka • Szakmai asszisztens • Személyi asszisztens • Teljes munkaidő
Szükséges tapasztalat: • Nem igényel szakmai tapasztalatot
Szükséges nyelvtudás: • Nem igényel nyelvtudást
Munkavégzés helye: Budapest, III. kerület
Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal, és APEX-TITKÁRSÁG tárgy megnevezéssel az [------] e-mail címen.