V. kerületi munkavégzéssel gyakorlott PÉNZÜGYEST keresünk. Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését küldje fényképes önéletrajzát, a bérigény megjelölésével az alábbi címre: impress.hirdet@gmail.com...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest V. kerület
Budapest belvárosában, magyar tulajdonban lévő, fejlődő cég keres adminisztratív munkakörbe, teljes munkaidős munkatársat. Olyan munkatársat keresünk, aki különböző bankokban, ügyintézőknél hatékonyan és önállóan képes elérni, hogy a megfelelő dokume...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest V. kerület
Könyveléssel foglalkozó partnerünkhöz keresünk, irodai asszisztens munkatársat, részmunkaidős, rugalmas beosztásban 8:00-18:00 között. Feladatok Főbb feladatok: klasszikus titkársági feladatok ügyfelek fogadása, tárgyaló előkészítése vezetők és kolle...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest V. kerület
Távközlési kivitelezéssel foglalkozó cégcsoport keres budapesti irodájába asszisztenst. Munkaidő: – Teljes munkaidős beosztás Bérezés: – Versenyképes fix fizetés Főbb feladatok: – Projekt Manager tevékenységének maximális támogatása – Projektek admin...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest V. kerület
Leírás: Cégünk keres otthonról végezhető munkára napi 4,5 órában adminisztrációs, adatrögzítői, számlázási folyamatok, céges partnerekkel való kapcsolattartási feladatok elvégzésére. Feltétel: - Word/Excel/Számlázó program valamint irodai alkalmazáso...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest V. kerület
2 éve, 1 hónapja
Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-10209869
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Munkakör leírása, főbb feladatok: - Irodai adminisztratív feladatok ellátása magyar és angol nyelven - Saját fejlesztésű elektronikus beszerzés támogató rendszer működésének elsajátítása magyar és angol nyelven -A rendszeren futó projektek magyar és angol nyelvű levelezésének követése -Telefonos helpdesk és support az ügyfeleink részére magyar és angol nyelven -Rendszer tesztelés és riportok készítése -Együttműködés a társirodáinkkal
Elvárások: - középszintű angol nyelvtudás – írásban és szóban - Kiváló kommunikációs és logikai készség - Az irodai adminisztrációval kapcsolatos precíz munkavégzés - Kiváló probléma felismerés és megoldókészség - Elemző gondolkodásmód - Önálló munkavégzés egyénileg és csapatban. - Stressz és monotonitás tűrés - Cégfilozófiával való azonosulás - Stabil informatikai tudás és felhasználói szintű ismeret (MS Office alapos ismerete, Word, Excel, Power Point, Paint, Outlook) - Rugalmas, türelmes hozzáállás - angol ÉS magyar nyelvű önéletrajzokat várunk az [------] mail címre!
Előny: - IT support / helpdesk területen megszerzett legalább 1 éves tapasztalat - Irodai adminisztrációval és könyvelés előkészítéssel kapcsolatos tapasztalat - egyéb nyelv - cseh / olasz / német – ismerete - Linkedin + egyéb közösségi platformon account kezelése - pályakezdők jelentkezését is szívesen várjuk
Mit kínálunk: - belső oktatás - bejelentett, 8 órás munkavégzés - versenyképes fizetés - barátságos munkakörnyezet - munkavégzés helyszíne: Budapest, V. kerület