Budapest VII. kerületében található üzletközpont üzemeltetési irodájába recepciós-irodai asszisztenst keresünk. Feladatok: bevásárlóközpont folyamatos működésének, valamint az ügyvezető és az irodavezető napi munkájának adminisztratív támogatása; ügyfélfogadás, kapcsolattartás a bérlőkkel, partnerekkel; irodába érkező, vagy telefonon érdeklődő vendégek tájékoztatása; általános irodai feladatok (postázás, kézbesítés házon belül, fénymásolás, levelezés, adatbázisok készítése és kezelése); dokumentumtár napi szintű karbantartása; be-és kifizetések intézése (házipénztár), parkoló rendszer kezelése (egyszerűen megtanulható), részvétel marketing jellegű feladatokban. Elvárás: érettségi, minimum 1 éves irodai tapasztalat, lelkiismeretes, precíz munkavégzés. Előny: angol nyelvtudás. Bővebb információ és jelentkezés (bérigény megjelöléssel és fényképes szakmai önéletrajzzal): officemanager@garaycenter.com
✅ Eladó bejegyzett és regisztrált iskolai végzettségek: diploma, érettségi, nyelvvizsga, OKJ és szakmunkás bizonyítvány, általános és középiskolai végzettség... minden elérhető gyorsan diszkréten és olcsón! Érd: papirok17@gmail.com...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VII. kerület
Ha szeretne pénzt keresni és mellette nyerni értékes ajándékokat s mindezt ingyen mindenféle kockázat nélkül akkor Írja be a keresőjébe a lent megadott linket és máris jelentkezhet! Jó munkát sok sikert és sok szerencsét kívánok! http://handicap.hupo...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VII. kerület
Otthoni adminisztrációs munkára keresek hölgy munkatársakat az ország egész területéről. A munka rugalmas időbeosztásban végezhető. Feltétel a jó helyesírás....
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VII. kerület
Kisvállalkozás irodai adminisztrátori és pénzügyi ügyintézői munkakörbe nyugdíjas hölgymunkatársat keres, 4 órában, belső kerületben. Kezdő fizetés: 100.000 ft nettó. Jelentkezés : Csak részletes önéletrajzzal, kizárólag e-mailben, Tóth Vanda allashi...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest VII. kerület