Ez a hirdetés több mint 3 hónapja frissült utoljára. Lehet, hogy már nem aktuális információkat tartalmaz.

HR Deployment Operations Team Leader | Budapest

Budapest XI. kerület
1 éve, 7 hónapja


Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó.
Kérhetsz egyet a felhasználótól.
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-9549057
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Emberi erőforrás, HR
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
Tata Consultancy Services

Feladatok és tevékenységek

- Az összes HR adminisztrációs folyamat mélyreható ismerete, beleértve a jelenlegi csatlakozást és szétválást, háttérellenőrzéseket, SSN- és adóköveteléseket, szerződésmódosításokat, pFiles-eket, Codebase-szolgáltatásokat és munkaidő-nyilvántartási bejegyzéseket, hallgatókat, jelentéseket, HSE-t, számlázást, a jövőben új hatókörök kerülnek hozzáadásra a Megosztott szolgáltatás funkció széles körű bővítési tervei szerint
- Magas szintű ügyfél-elégedettség és kivételes munkavállalói tapasztalat kialakítása és fenntartása a kijelölt felelősségi területeken
- Folyamatosan figyeli a szolgáltatás minőségét és az SLA-kat, nyomon követi a nyitott tételeket
- Felügyeli a külső szállítókkal kötött kapcsolatokat és szerződéseket
- Biztosítsa és ellenőrizze, hogy a folyamatdokumentumok, HR adatbázisok, fájlok és nyomkövetők, valamint minden releváns dokumentáció folyamatosan frissül minden platformon
- A szállítmányok minőségének megfelelőség biztosítása, a GDPR adatrekordok frissítésének felügyelete
- Felügyeli a vonatkozó auditokat és a kapcsolódó cselekvési terveket
- Támogassa a témavezetőt a kért információk megadásával a belső és külső jelentésekkel, auditokkal kapcsolatban
- Azonosítsa a folyamatfejlesztési és szabványosítási lehetőségeket, hajtsa végre a megfelelő kiigazításokat és projekteket
- Szorosan együttműködik más HR érdekelt felekkel és lefordítja a HR adminisztrációs folyamatokkal kapcsolatos üzleti igényeket, felelős a HRD-vel kapcsolatos digitalizációs folyamatok tervezéséért, megvalósításáért és nyomon követéséért
- Kapcsolattartás a belső és külső érdekelt felekkel a kérdések megoldása érdekében, ha szükséges
- Kövesse az eszkalációs mátrixokat a Codebase Timesheet, ID generálás és számlázási problémák esetén
- Segítségnyújtás a megállapodott kereteken belül bármely érdekelt fél által felvetett eseti kérés esetén

Külföldi folyamatok:

- Alkalmazza a vonatkozó külföldi politikák irányelveit, és elsődleges információforrásként működjön a HRD csapatában
- Koordinálja a külföldről érkező biztosítást a külföldiekkel és az eladóval
- Figyelemmel kíséri a külföldiek lefedettségi tanúsítványát, gondoskodik a nyomon követésről és szükség esetén az eszkalációról
- Támogatja az elválasztási és kijelölési véges eseteket
- Biztosítsa az adatok pontosságát, különös tekintettel a hagyaték egyenlegére

Vezetés:

- Felügyeli a napi műveleteket, támogassa a csapat tagjait a problémák megoldásában, az eszkalált ügyekben, a napi lekérdezésekben, feladatokat rendelhet a csapattagokhoz a kiegyensúlyozott munkaterhelés és az időben történő befejezés érdekében
- Kezelheti a csapat teljesítményét, összegyűjti és felülvizsgálja a KPI-ket, és rendszeres visszajelzést ad a HRD-adminisztrátoroknak és a HR bevezetési vezetőnek
- Kezelje a munkaidő-nyilvántartást és a teljesítménymenedzsmentet a csapat tagjai számára
- Biztosítani kell a HRD-adminisztrátorok szakmai fejlődését a képzési igények és a karriertervükhöz igazodó tanfolyamok feltérképezésével
- Az új csapattagok bevezetői és HOTO-terveinek elkészítése, az előrehaladás nyomon követése és értékelése
- Tartsa mindig naprakészen a biztonsági rendszert az SLA-k és a magas szintű vevői elégedettség biztosítása érdekében

Követelmények

Angol | Haladó | Szükséges
Magyar | Középszint | Előny, de nem kötelező
Microsoft Office programok magabiztos használata | Haladó

További követelmények

A munkakörhöz kapcsolódó követelmények:

- Min. 3 éves tapasztalat HR adminisztráció, HR támogatás, bérszámfejtés, HR generalista munkakörben
- Előny, ha 1+ év embermenedzsmentben szerzett tapasztalat
- MS Office eszközök (Word, Excel és PowerPoint) jó ismerete
- A magyar munka törvénykönyvének alapos ismerete
- Codebase és Nexon rendszerekkel szerzett tapasztalat előny
- HR jelentési és adatelemzési tapasztalat előnyt jelent
- Magyar nyelvtudás előny, de nem feltétel
- Windows operációs rendszer, Microsoft Office alkalmazások jó ismerete
- Főiskolai vagy egyetemi végzettség

Képzettség
BA/BSc diploma
Tapasztalat ebben a szakmában
3-5 év

Amit kínálunk

Egy igazán multinacionális csapat
Minőségi irodai környezet
Ingyenes nyelvtanfolyamok
Lelkes, több nyelven beszélő csapat
Büfé
Versenyképes fizetés plusz juttatások
Ingyenes edzőterem/sport szponzoráció és belső versenyek

Részletes információ/jelentkezés alábbi linken :

https://talentuno.com/jobs/hr-deployment-operations-team-leader#KMU9783

Vagy küldje el önéletrajzát az alábbi e-mail címre : allasmunka24@gmail.com

Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.


Elhelyezkedés
Budapest XI. kerület


Hasonló hirdetések

  • Régen frissült
    Karbantartó segéd / takarító kollégát keresünk!
    Budapest XI. kerület, Érd, Érd
    Budapesten, 11. kerületi, A kategóriás irodaházba keresünk karbantartósegéd/takarító kollégát munkaidő: 06:00-16:00 fizetés: versenyképes mukakör: karbantartósegéd/takarító Jelentkezni CSAK és KIZÁRÓLAG fényképes önéletrajzzal lehet a kurinyec.exclus...
    • Emberi erőforrás, HR - Budapest XI. kerület
    6 hónapja, 1 hete
  • Régen frissült
    Központi iroda takarítása a 11. kerületben
    Budapest XI. kerület, Repülőtéri út 2.
    Cégünk szorgalmas, tapasztalt, megbízható takarító kollégát keres a 11. kerületbe. Munka: - heti 5 munkanap - 6 órás munkaidő - 16:00 órai kezdés (esti takarítás) Feltételek: - pontos, megbízható, önálló munkavégzés - irodaházak takarításában szerzet...
    • Emberi erőforrás, HR - Budapest XI. kerület
    8 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Budaörsi reptérnél irodaház takarítása
    Budapest XI. kerület
    Cégünk szorgalmas, tapasztalt, megbízható takarító kollégát keres a 11. kerületbe. Munka: - hétfőtől péntekig - 6-7 óra munkaidő - 16:00 órai kezdés (esti takarítás) Feltételek: - pontos, megbízható, önálló munkavégzés - irodaházak takarításában szer...
    • Emberi erőforrás, HR - Budapest XI. kerület
    8 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Budaörsi reptérnél irodaház takarítása
    Budapest XI. kerület, Repülőtéri út 2.
    Cégünk szorgalmas, tapasztalt, megbízható takarító kollégát keres a 11. kerületbe. Munka: - heti 3 munkanap - 6-7 óra munkaidő - 16:00 órai kezdés (esti takarítás) Feltételek: - pontos, megbízható, önálló munkavégzés - irodaházak takarításában szerze...
    • Emberi erőforrás, HR - Budapest XI. kerület
    8 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Budaörsi repülőtérnél irodaház takarítás
    Budapest XI. kerület, Budapest, Repülőtéri út 2.
    Cégünk szorgalmas, tapasztalt, megbízható takarító kollégát keres a 11. kerületbe. Munka: - heti 3 munkanap - 6-7 óra munkaidő - 16:00 órai kezdés (esti takarítás) Feltételek: - pontos, megbízható, önálló munkavégzés - irodaházak takarításában szerze...
    • Emberi erőforrás, HR - Budapest XI. kerület
    8 hónapja, 2 hete
 
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Üzenet küldése a hirdetőnek
Érdeklődésed elküldésével elfogadod tájékoztatónkat és kifejezetten hozzájárulsz ahhoz, hogy a maxapro.hu üzemeltetője, a weboldal használata során megadott adataidat az Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokból kezelje.
Elhelyezkedés
Budapest XI. kerület