Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-9549057
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Emberi erőforrás, HR
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Tata Consultancy Services
Feladatok és tevékenységek
- Az összes HR adminisztrációs folyamat mélyreható ismerete, beleértve a jelenlegi csatlakozást és szétválást, háttérellenőrzéseket, SSN- és adóköveteléseket, szerződésmódosításokat, pFiles-eket, Codebase-szolgáltatásokat és munkaidő-nyilvántartási bejegyzéseket, hallgatókat, jelentéseket, HSE-t, számlázást, a jövőben új hatókörök kerülnek hozzáadásra a Megosztott szolgáltatás funkció széles körű bővítési tervei szerint - Magas szintű ügyfél-elégedettség és kivételes munkavállalói tapasztalat kialakítása és fenntartása a kijelölt felelősségi területeken - Folyamatosan figyeli a szolgáltatás minőségét és az SLA-kat, nyomon követi a nyitott tételeket - Felügyeli a külső szállítókkal kötött kapcsolatokat és szerződéseket - Biztosítsa és ellenőrizze, hogy a folyamatdokumentumok, HR adatbázisok, fájlok és nyomkövetők, valamint minden releváns dokumentáció folyamatosan frissül minden platformon - A szállítmányok minőségének megfelelőség biztosítása, a GDPR adatrekordok frissítésének felügyelete - Felügyeli a vonatkozó auditokat és a kapcsolódó cselekvési terveket - Támogassa a témavezetőt a kért információk megadásával a belső és külső jelentésekkel, auditokkal kapcsolatban - Azonosítsa a folyamatfejlesztési és szabványosítási lehetőségeket, hajtsa végre a megfelelő kiigazításokat és projekteket - Szorosan együttműködik más HR érdekelt felekkel és lefordítja a HR adminisztrációs folyamatokkal kapcsolatos üzleti igényeket, felelős a HRD-vel kapcsolatos digitalizációs folyamatok tervezéséért, megvalósításáért és nyomon követéséért - Kapcsolattartás a belső és külső érdekelt felekkel a kérdések megoldása érdekében, ha szükséges - Kövesse az eszkalációs mátrixokat a Codebase Timesheet, ID generálás és számlázási problémák esetén - Segítségnyújtás a megállapodott kereteken belül bármely érdekelt fél által felvetett eseti kérés esetén
Külföldi folyamatok:
- Alkalmazza a vonatkozó külföldi politikák irányelveit, és elsődleges információforrásként működjön a HRD csapatában - Koordinálja a külföldről érkező biztosítást a külföldiekkel és az eladóval - Figyelemmel kíséri a külföldiek lefedettségi tanúsítványát, gondoskodik a nyomon követésről és szükség esetén az eszkalációról - Támogatja az elválasztási és kijelölési véges eseteket - Biztosítsa az adatok pontosságát, különös tekintettel a hagyaték egyenlegére
Vezetés:
- Felügyeli a napi műveleteket, támogassa a csapat tagjait a problémák megoldásában, az eszkalált ügyekben, a napi lekérdezésekben, feladatokat rendelhet a csapattagokhoz a kiegyensúlyozott munkaterhelés és az időben történő befejezés érdekében - Kezelheti a csapat teljesítményét, összegyűjti és felülvizsgálja a KPI-ket, és rendszeres visszajelzést ad a HRD-adminisztrátoroknak és a HR bevezetési vezetőnek - Kezelje a munkaidő-nyilvántartást és a teljesítménymenedzsmentet a csapat tagjai számára - Biztosítani kell a HRD-adminisztrátorok szakmai fejlődését a képzési igények és a karriertervükhöz igazodó tanfolyamok feltérképezésével - Az új csapattagok bevezetői és HOTO-terveinek elkészítése, az előrehaladás nyomon követése és értékelése - Tartsa mindig naprakészen a biztonsági rendszert az SLA-k és a magas szintű vevői elégedettség biztosítása érdekében
Követelmények
Angol | Haladó | Szükséges Magyar | Középszint | Előny, de nem kötelező Microsoft Office programok magabiztos használata | Haladó
További követelmények
A munkakörhöz kapcsolódó követelmények:
- Min. 3 éves tapasztalat HR adminisztráció, HR támogatás, bérszámfejtés, HR generalista munkakörben - Előny, ha 1+ év embermenedzsmentben szerzett tapasztalat - MS Office eszközök (Word, Excel és PowerPoint) jó ismerete - A magyar munka törvénykönyvének alapos ismerete - Codebase és Nexon rendszerekkel szerzett tapasztalat előny - HR jelentési és adatelemzési tapasztalat előnyt jelent - Magyar nyelvtudás előny, de nem feltétel - Windows operációs rendszer, Microsoft Office alkalmazások jó ismerete - Főiskolai vagy egyetemi végzettség
Képzettség BA/BSc diploma Tapasztalat ebben a szakmában 3-5 év
Amit kínálunk
Egy igazán multinacionális csapat Minőségi irodai környezet Ingyenes nyelvtanfolyamok Lelkes, több nyelven beszélő csapat Büfé Versenyképes fizetés plusz juttatások Ingyenes edzőterem/sport szponzoráció és belső versenyek
Budapesten, 11. kerületi, A kategóriás irodaházba keresünk karbantartósegéd/takarító kollégát munkaidő: 06:00-16:00 fizetés: versenyképes mukakör: karbantartósegéd/takarító Jelentkezni CSAK és KIZÁRÓLAG fényképes önéletrajzzal lehet a kurinyec.exclus...