Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Szívesen csatlakoznál egy dinamikusan fejlődő csapathoz? Szeretnél fejlődni, további szakmai ismereteket szerezni? Csatlakozz hozzánk! Pénzügyi munkatárs Téged keres...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
Hosszútávú és stabil munkahelyet keresel? Fontos számodra a támogató munkakörnyezet? Akár junior vagy (némi tapasztalattal), de szívesen kipróbálnád magad egy összetett és változatos feladatokat biztosító munkakörben, ahol széleskörű tapasztaltot, va...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XI. kerület
5 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-8388839
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
Televíziós technológiai eszközök és rendszerek kereskedelmével foglalkozó céghez keresünk irodavezetőt.
FELADATOK: ügyfelek, vendégek fogadása, eligazítása, kiszolgálása (ásványvíz, kávé stb.) telefonhívások, üzenetek, posta kezelése beérkező és kimenő dokumentumok iktatása az ügyviteli rendszerben iratok, dokumentumok rendszerezése egyéb adminisztrációs feladatok elvégzése irodai beszerzések bonyolítása üzleti utazások szervezése céges események szervezése az iroda "üzemeltetése"
ELVÁRÁSOK: felsőfokú végzettség (marketing, közgazdász, stb. diploma) középfokú angol nyelvtudás kereskedelmi területen szerzett tapasztalat irodavezetésben szerzett jártasság szervezői attitűd, multifunkcionális szemlélet, feladatorientáltság, terhelhetőség, pozitív személyiség
MUNKAVÉGZÉS HELYSZÍNE: XI. kerület, Albertfalva
JELENTKEZÉS: Fényképes önéletrajzzal, "IRODAVEZETŐ" tárgy megnevezéssel, az [------] e-mail címen.