Akárhogy is nézzük a legtöbb hölgy szép, ugyanis a szépség belülről fakad :D De gondolom ez a dogma Téged sem elégít ki, s mindig arra vagy kíváncsi, hogy melyik szépségápolási termékből, mit is lehet kihozni. Nézzük bármelyik szépségipari óriást, valljuk be őszintén, hogy termékeivel csak akkor lehet igazán sikeres, ha a termékek pozitív hatásait, élőben prezentálni is tudja a tisztelt fogyasztóknak / felhasználóknak. S itt jön képbe a termékismeret, amely kulcsfontosságú tényezője a szépségipari szektornak. Nem lehet sikerrel eladni semmit sem, ha nem tudjuk megmondani a termék hatásait, s nem tudjuk prezentálni annak használatát!
Ha lételemed a szépségápolás, akkor az egy nagyszerű hobbi, amely minden bizonnyal gazdagítja élményekkel a lelkedet. Az élet ugyanakkor, akkor tud igazán tökéletes lenni, ha valaki a saját hobbiját sikerrel párosítani tudja a jövedelemszerzéssel. Ez az, amely nagyon kevés embernek sikerül, ezért mondhatni sok ember boldogtalan a világban. Lehet papolni arról, hogy a pénz az nem boldogít, de ez körülbelül olyan felszines, semmit mondó, süket duma, mint amit az önjelölt környezetvédők szoktak terjeszteni: "nem járok autóval mert védem a környezetet". Tulajdonképpen ez azt jelenti, hogy nem járnak autóval, mert nincs lehetőségük rá, de az emberi büszkeség, mindig is hárította és hárítani is fogja az igazságot!
Ha érdekel a szépségápolás, akkor biztosan már eljátszottál azzal a gondolattal, hogy mi lenne ha erre egy karriert tudnál építeni?!
A valóság az, hogy úgynevezett bejelentett munkát, amely még megélhetést is ad, némi extrával, nagyon nehéz szerezni. Magyarországra mindig is jellemző volt a protekcionizmus elve, azaz megfelelő kapcsolati tőke nélkül, az aktív dolgozók táborától, az átlagember olyan messze áll, mint itt a Földön a Naptól! Nézvén a világ gazdaságát - mégha a politikai szféra szépíteni is kívánja a helyzetet - de igazából azok állják meg a helyüket, akik az öngondoskodás ösvényére léptek!
Sikerességed titka, a szépségipari szektorban, lépésről, lépésre:
1. Szükséged van, egy jó márkaháttérre, ugyanis az emberek nem adnak hitelt, az ismeretlen termékeknek, s statisztailag a nagy többség még konzervatív is.
2. Tudnod kell, hogy mit csinálsz egészen pontosan, azon a piaci szegmensen belül, amelyben érvényesülni szeretnél: professzionális termékismeret.
3. El kell fogadnod azt a tényt, hogy agyban dől el minden, tehát elsődlegesen a sikerességed kulcsa, a Te pozitív hozzáállásod!
4. Meg kell tudnod találni azokat a csatornákat, amelyekben tulajdonképpen a Te üzleti tevékenységeddel releváns érdeklődésű potenciális emberek, Téged találnak meg. Nem titok, hogy azért ehhez, korunk modern vívmányait is segítségül kell hívni!
Hogy is lehetsz tehát öngondoskodó a szépségipari szektorban? Ezt megtanulhatod tőlünk, s mi rendelkezésedre bocsátjuk a több mint 6 esztendős kollektív bölcsességünket, amely a budapesti régió szépségipari szektorát jelenti.
Várjuk megtisztelő jelentkezésed a Hogyan lehetek Avon tanácsadó? online űrlapunk kitöltésének útján, ha az alábbi kritériumoknak megfelelsz:
- budapesti lakhellyel rendelkezel
- fiatalos, dekoratív hölgy vagy
- agilis személyiség
- nem vagy gátlásos
- ismerőseid véleményvezérként tekintenek rád
- kész vagy tenni, saját jövőd érdekében, hogy elhagyhasd a mókuskereket, lévén nem Duracell vagy!