Feladatok Az új kolléga a beszerzésekért lesz felelős, lebonyolítja, majd nyomon követi, illetve adminisztrálja a rendeléseket.
Feladatok:
Rendelések leadása, Kapcsolattartás az eladóval és a kiszállító céggel, Vámkezelések lebonyolítása, A kapott számlák ellenőrzése, A beszerzésből származó utalandó számlák előkészítése a pénzügynek, valamint a teljes folyamat adminisztrálása Egyéb irodai, ügyintézési feladatok Feltételek Érettségi Erős középfokú angol nyelvtudás Pontos, precíz munkavégzés Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban egyaránt Felhasználó szintű MS Office ismeretek Jó problémamegoldó képesség
Előny:
Diploma Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat Felsőfokú angol nyelvtudás
Kezdés 2021.12.01.
Munkaidő H-P között, heti 40 órában
Bruttó bér 345.000 Ft/hó
Munkavégzés helye Budapest 1122 Budapest, Városmajor u. 13.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Nemzetközi partnercégünk részére irodai Recepcióst keresünk Elvárások: • Középiskolai végzettség • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook) • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban • Hasonló területen szerzett tapaszta...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XII. kerület
Nemzetközi partnercégünk részére irodai Recepcióst keresünk Elvárások: • Középiskolai végzettség • Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel, Outlook) • Magabiztos angol nyelvtudás szóban és írásban • Hasonló területen szerzett tapaszta...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XII. kerület
Vagyonőröket keresünk budapesti objektum őrzésére, XII. kerületbe. Próbaidő alatt nettó 1000 forintos órabért tudunk adni, cserébe nyugodt és igényes szolgálati helyet biztosítunk, egyszerre 2 fő van szolgálatban. 24/48-as munkarend van, mely előre t...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XII. kerület