Ingatlanok kezelésével foglalkozó cég keresi új, megbízható munkatársát.
A Property Management Assistant munkája elsősorban a kiadásra szánt lakások látogatásából, magyar és külföldi bérlőkkel való találkozásból, illetve ingatlanok adatainak belső rendszerbe történő rögzítéséről szól.
Munkavállalóval szemben támasztott főbb elvárások: - Legalább középfokú végzettség. - Legalább alapfokú angol nyelvtudás. - Kiváló kommunikációs képesség. - Gyakorlatias gondolkodás, magas fokú problémamegoldó készség.
Jelentkezni fényképes önéletrajzzal az alábbi e-mail címen lehet: abel@biztoskesz.hu
Recepciós munkalehetőség Budapesten 13. kerületben! Nem is akárhol, ugyanis Európa piacvezető magánegészségügyi szolgáltatója várja új kollégáit! Érdemes jelentkezned erre az állásra, mert: - A bérezés kiemelkedő - Széleskörű juttatási csomag jár Nek...
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát belvárosi irodájába. Klasszikus recepciós feladatokat, az ügyfelek fogadásától, a telefonok felvételén át a kapcsolódó adminisztratív munkáig. Ezen felül az irodavezető felelőssége az iroda operatív ...
Ingatlanokkal foglalkozó cég keresi új munkatársát dinamikusan fejlődő csapatába. A bérlői ügyfélszolgálati munkatárs felelős azért, hogy a bérlőktől bejövő telefonos és e-mail-es, valamint személyes megkereséseket fogadja, illetve ügyeikben eljárjon...
Feladatok Segélyhívó vonal kezelése ukrán nyelven Információ átadás Feltételek Folyékony ukrán nyelvtudás Türelmes, segítőkész személyiség Amit kínálunk Betanulás után rövid időn belül (kb. 1 hét) a munkavégzés otthonról is teljesíthető Kezdés Interj...