Ügyfélszolgálati munkatárs
KIK VAGYUNK?
Budapesti lakóparkok építésével foglalkozó építőipari cégként az ingatlantulajdonosokat a jogi szerződéskötéstől kezdve a műszaki berendezések kiválasztásán át a garanciális ügyek kezeléséig segítjük. Minden ügyet mi intézünk, legyen az hivatalos, jogi, műszaki, könyvelési feladat, vagy a működéshez kapcsolódó bármilyen kommunikáció. Az a küldetésünk, hogy az épülő lakóparkok ingatlantulajdonosaival közösen biztosítsuk a jó működést, és a problémákat hosszú távon megoldjuk.
FŐ ÉRTÉKEINK:
• SEGÍTŐKÉSZSÉG
• KEDVESSÉG
• RENDSZERETET
• PROAKTIVITÁS
• HATÉKONYSÁG
• SZAKMAI ALÁZAT
Új munkatársunktól nyitottságot várunk arra, hogy ezeken a területeken szükség szerint fejlődjön.
Főbb feladatok, munkák:
MI A POZÍCIÓ? Ügyfélkapcsolati munkatárs
Az épülő lakóparkoknál van egy olyan felelős, aki kapcsolatot tart a vevőkkel, a tervezőkkel, az kivitelezést végző alvállalkozókkal, a hibák elhárítását szervezi, és kapcsolatot tart az üzemeltetési partnerekkel. Hozzá futnak be az adott lakásokkal és ingatlanokkal kapcsolatos kérések, hibabejelentések, ő tartja a kapcsolatot a javítást elvégző vállalkozókkal, ő kezeli az egyéni műszaki igények kivitelezését. Munkáját megkönnyíti, hogy hátterében kiváló technikai, jogi és könyvelési csapat segíti az építkezéseket.
Mivel a kéréseket és a felmerülő hibákat időnként szinte azonnal meg kell oldani, ezért a feladat komoly felelősséggel jár. Olyan munkatársat keresünk, aki szereti, ha sok inger éri. Vannak nyugodt időszakok is, de van olyan is, amikor égnek a telefonok, jönnek az emailek, pörögni kell.
MELYEK A TIPIKUS ÜGYFÉLKAPCSOLATI FELADATOK?
1. ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓ MŰSZAKI KÉRDÉSEKBEN: Kérések és hibabejelentések fogadása e-mailben és telefonon, a megoldáshoz szükséges egyeztetések lebonyolítása, a bejelentések rögzítése
2. FELADATSZERVEZÉS: A beérkező megkeresésekből egyértelmű feladatok szervezése, vállalkozókkal a feladatok egyeztetése, ajánlatkérés, munkák megrendelése, feladat elvégzésének utánkövetése
3. ADMINISZTRÁCIÓ: A feladat megoldásával kapcsolatos lépések adminisztrálása, amelyekből a munkalap is készül, teljesítési igazolás aláírása
4. TÁJÉKOZTATÓK KÉSZÍTÉSE: A feladatokhoz kapcsolódó tájékoztató anyagok, egyéb dokumentumok készítése, a műszaki rajzok továbbítása az ügyfelek felé
5. KAPCSOLATTARTÁS AZ ÜZEMELTETÉSI PARTNEREKKEL: A lakóparki ingatlanok adottságainak megismerése, a partnerekkel való kapcsolattartás, igények, bejelentéseik kezelése, szerződések kezelése
6. MUNKATERÜLET ÁTADÁSA-ÁTVÉTELE: A lakóparki ingatlanokkal kapcsolatos munkákhoz kapcsolódó helyszíni megjelenés, vállalkozó partner, stb fogadása, elvégzett munka átvétele a munkavégzés területén
7. RÉSZVÉTEL A TELEFONOS ÜGYELETBEN: Hibabejelentések fogadása, adminisztrálása, sürgősség eldöntése,egyéni igények kezelése.
Viszonylag ritkán van ügyeleti időszakban hívásunk, de a telefont fel kell venni.
A MUNKAVÉGZÉS RÉSZLETEI
• Munkavégzés helye: Alapvetően az irodánkból dolgozunk, de időnként meg kell jelenni az általunk épített ingatlanoknál is.
• Munkaidő: Ez egy nyolc órás munkaviszony, hétfőtől péntekig dolgozunk, és 8-8:30 között kezdünk.
• Munkakezdés: Azonnali kezdéssel keresünk munkatársat, de a felmondási időt meg tudjuk várni.
Az álláshoz tartozó elvárások:
MILYEN HOZZÁÁLLÁST VÁRUNK A JELENTKEZŐTŐL?
Nem az a lényeg, hogy a műszaki hibákat mélyen ismerd, hanem, hogy mozgasd a szálakat. Telefonálj, e-mailezz, és precízen adminisztráld, hogy mit tettél annak érdekében, hogy a problémák megoldódjanak. Tehát, legyen jó a kommunikációs készséged, és határozottan lépj fel, amikor arra van szükség
A munkához nyújtott sok-sok segítséget pedig használd örömmel, legyen szó folyamatleírásokról, dokumentumsablonokról, vagy a veled megosztott tapasztalatokról. A munkádat a cégünk fő értékeinek a figyelembevételével végezd, és ne felejtsd el, hogy az ügyfeleink a lakástulajdonosok: az ő szemükkel is nézni kell a teendőinket.
MILYEN TUDÁST, TAPASZTALATOT VÁRUNK?
• Ügyfélkapcsolattartásban, ügyfélszolgálaton, vagy vevőszolgálaton szerzett munkatapasztalat előnyt jelent, elsősorban műszaki területen
• Ha ezek egyikével sem rendelkezel, akkor arra kérünk, hogy egy motivációs levélben nagyon alaposan indokold meg, hogy miért tartod magad alkalmasnak a meghirdetett pozícióra.
• A magabiztos felhasználói szintű számítógép-kezelés alapelvárás.
• Felsőfokú végzettséget nem várunk el.
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• B kategóriás jogosítvány
• Nyelvtudás
• Ha igazán rátermett vagy, akkor ezek nélkül is a legjobb jelölt lehetsz.
Amit kínálunk:
MIT NYÚJTUNK?
• A feladattal arányos juttatás: Átlátható, megfelelő szintű bérezési rendszer,
• Céges mobiltelefon használata: A munkavégzéshez szükséges eszközöket biztosítjuk.
• Modern munkakörnyezet: Egy modern, szép, rendezett irodában dolgozunk Zuglóban.
• Rugalmasság: Tiszteletben tartjuk a családot, a magánéletet, a szabadságot. Megértően kezeljük azt, ha valakinek például a családi helyzete kötelezettségekkel jár. Kis, családi vállalkozás vagyunk, minden munkatársunk fontos, mindenkit emberként kezelünk.
• Fejlődő vállalkozás:
Munkavégzés helye:
1141 Budapest, Egressy út
Jelentkezés módja:
Jelentkezz a hr@proadmin.hu email címen