Ez a hirdetés több mint 3 hónapja frissült utoljára. Lehet, hogy már nem aktuális információkat tartalmaz.

Ügyfélszolgálati munkatárs

Budapest XIV. kerület
2 éve, 8 hónapja
  • Hirdetés ID: MAXAPRÓ-7607539
  • Kategória: Állás, Munka
  • Alkategória: Irodai munka, Adminisztráció
  • Pozíció típusa: Főállás
Leírás
KIK VAGYUNK?

Budapesti lakóparkok építésével foglalkozó építőipari cégként az ingatlantulajdonosokat a jogi szerződéskötéstől kezdve a műszaki berendezések kiválasztásán át a garanciális ügyek kezeléséig segítjük. Minden ügyet mi intézünk, legyen az hivatalos, jogi, műszaki, könyvelési feladat, vagy a működéshez kapcsolódó bármilyen kommunikáció. Az a küldetésünk, hogy az épülő lakóparkok ingatlantulajdonosaival közösen biztosítsuk a jó működést, és a problémákat hosszú távon megoldjuk.

FŐ ÉRTÉKEINK:

• SEGÍTŐKÉSZSÉG
• KEDVESSÉG
• RENDSZERETET
• PROAKTIVITÁS
• HATÉKONYSÁG
• SZAKMAI ALÁZAT

Új munkatársunktól nyitottságot várunk arra, hogy ezeken a területeken szükség szerint fejlődjön.

Főbb feladatok, munkák:

MI A POZÍCIÓ? Ügyfélkapcsolati munkatárs

Az épülő lakóparkoknál van egy olyan felelős, aki kapcsolatot tart a vevőkkel, a tervezőkkel, az kivitelezést végző alvállalkozókkal, a hibák elhárítását szervezi, és kapcsolatot tart az üzemeltetési partnerekkel. Hozzá futnak be az adott lakásokkal és ingatlanokkal kapcsolatos kérések, hibabejelentések, ő tartja a kapcsolatot a javítást elvégző vállalkozókkal, ő kezeli az egyéni műszaki igények kivitelezését. Munkáját megkönnyíti, hogy hátterében kiváló technikai, jogi és könyvelési csapat segíti az építkezéseket.

Mivel a kéréseket és a felmerülő hibákat időnként szinte azonnal meg kell oldani, ezért a feladat komoly felelősséggel jár. Olyan munkatársat keresünk, aki szereti, ha sok inger éri. Vannak nyugodt időszakok is, de van olyan is, amikor égnek a telefonok, jönnek az emailek, pörögni kell.

MELYEK A TIPIKUS ÜGYFÉLKAPCSOLATI FELADATOK?

1. ÜGYFÉLKOMMUNIKÁCIÓ MŰSZAKI KÉRDÉSEKBEN: Kérések és hibabejelentések fogadása e-mailben és telefonon, a megoldáshoz szükséges egyeztetések lebonyolítása, a bejelentések rögzítése
2. FELADATSZERVEZÉS: A beérkező megkeresésekből egyértelmű feladatok szervezése, vállalkozókkal a feladatok egyeztetése, ajánlatkérés, munkák megrendelése, feladat elvégzésének utánkövetése
3. ADMINISZTRÁCIÓ: A feladat megoldásával kapcsolatos lépések adminisztrálása, amelyekből a munkalap is készül, teljesítési igazolás aláírása
4. TÁJÉKOZTATÓK KÉSZÍTÉSE: A feladatokhoz kapcsolódó tájékoztató anyagok, egyéb dokumentumok készítése, a műszaki rajzok továbbítása az ügyfelek felé
5. KAPCSOLATTARTÁS AZ ÜZEMELTETÉSI PARTNEREKKEL: A lakóparki ingatlanok adottságainak megismerése, a partnerekkel való kapcsolattartás, igények, bejelentéseik kezelése, szerződések kezelése
6. MUNKATERÜLET ÁTADÁSA-ÁTVÉTELE: A lakóparki ingatlanokkal kapcsolatos munkákhoz kapcsolódó helyszíni megjelenés, vállalkozó partner, stb fogadása, elvégzett munka átvétele a munkavégzés területén
7. RÉSZVÉTEL A TELEFONOS ÜGYELETBEN: Hibabejelentések fogadása, adminisztrálása, sürgősség eldöntése,egyéni igények kezelése.
Viszonylag ritkán van ügyeleti időszakban hívásunk, de a telefont fel kell venni.

A MUNKAVÉGZÉS RÉSZLETEI

• Munkavégzés helye: Alapvetően az irodánkból dolgozunk, de időnként meg kell jelenni az általunk épített ingatlanoknál is.
• Munkaidő: Ez egy nyolc órás munkaviszony, hétfőtől péntekig dolgozunk, és 8-8:30 között kezdünk.
• Munkakezdés: Azonnali kezdéssel keresünk munkatársat, de a felmondási időt meg tudjuk várni.


Az álláshoz tartozó elvárások:
MILYEN HOZZÁÁLLÁST VÁRUNK A JELENTKEZŐTŐL?

Nem az a lényeg, hogy a műszaki hibákat mélyen ismerd, hanem, hogy mozgasd a szálakat. Telefonálj, e-mailezz, és precízen adminisztráld, hogy mit tettél annak érdekében, hogy a problémák megoldódjanak. Tehát, legyen jó a kommunikációs készséged, és határozottan lépj fel, amikor arra van szükség

A munkához nyújtott sok-sok segítséget pedig használd örömmel, legyen szó folyamatleírásokról, dokumentumsablonokról, vagy a veled megosztott tapasztalatokról. A munkádat a cégünk fő értékeinek a figyelembevételével végezd, és ne felejtsd el, hogy az ügyfeleink a lakástulajdonosok: az ő szemükkel is nézni kell a teendőinket.

MILYEN TUDÁST, TAPASZTALATOT VÁRUNK?

• Ügyfélkapcsolattartásban, ügyfélszolgálaton, vagy vevőszolgálaton szerzett munkatapasztalat előnyt jelent, elsősorban műszaki területen
• Ha ezek egyikével sem rendelkezel, akkor arra kérünk, hogy egy motivációs levélben nagyon alaposan indokold meg, hogy miért tartod magad alkalmasnak a meghirdetett pozícióra.
• A magabiztos felhasználói szintű számítógép-kezelés alapelvárás.
• Felsőfokú végzettséget nem várunk el.

Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
• B kategóriás jogosítvány
• Nyelvtudás
• Ha igazán rátermett vagy, akkor ezek nélkül is a legjobb jelölt lehetsz.

Amit kínálunk:

MIT NYÚJTUNK?

• A feladattal arányos juttatás: Átlátható, megfelelő szintű bérezési rendszer,
• Céges mobiltelefon használata: A munkavégzéshez szükséges eszközöket biztosítjuk.
• Modern munkakörnyezet: Egy modern, szép, rendezett irodában dolgozunkZuglóban.
• Rugalmasság: Tiszteletben tartjuk a családot, a magánéletet, a szabadságot. Megértően kezeljük azt, ha valakinek például a családi helyzete kötelezettségekkel jár. Kis, családi vállalkozás vagyunk, minden munkatársunk fontos, mindenkit emberként kezelünk.
• Fejlődő vállalkozás:

Munkavégzés helye:
1141 Budapest, Egressy út
Jelentkezés módja:
Jelentkezz a hr@proadmin.hu email címen

Kapcsolat a hirdetővel
  • Proadmin

  • 0670620-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.


Elhelyezkedés
Budapest XIV. kerület


Hasonló hirdetések

  • Irodavezetői , titkárnői állást keresek
    Budapest XIV. kerület, Budapest, X.
    Titkárnői, irodavezetői, ügyintézői állást keresek / számítógép ismeretekkel/ Google,alkalmazasok, Meet, Drive, Gmail, Excel Web áruház/ akár azonnali kezdéssel, részmunkaidőben, Budapesten. Precíz, pontos, megbízható, stressztűrő vagyok. Email címem...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
    2 hónapja, 2 hete
  • Régen frissült
    Budapest XIV. kerület, Budapest, Budapest
    Fiatalos nyugdíjasként számítógépen végezhető irodai munkát keresek 4-6 órában, heti 3-4 alkalommal. Dokumentumkezelő, adatrögzítő, stb. Középfokú számítógépes végzettséggel rendelkezem, több éves tapasztalattal. XIV kerület előnyben! Üzletkötői, tel...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
    2 éve, 6 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest XIV. kerület
    Nyugdíjas - 40 év munkaviszony - 59 éves nő részmunkaidőben, 4 órában, esetleg 6 órában állást keres! Végzettségem: közgazdasági érettségi. Bíróságtól mentem nyugdíjba 11 év munkaviszony után 2020. májusában, adminisztráció, ügyfelezés, nyilvántartó ...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
    2 éve, 11 hónapja
  • Régen frissült
    Termékmenedzser (junior)
    Budapest XIV. kerület, Gödöllő
    Magyarország egyik vezető taneszközgyártó és -forgalmazó cége megbízásából keresünk munkatársat az alábbi pozícióba: JUNIOR TERMÉKMENEDZSER (ISKOLAI TANESZKÖZÖK ÉS ÜZLETI TÉRKÉPEK) Szeretnél egy igazán 21. századi állást? Ahol értelmes és hasznos mun...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
    4 éve, 9 hónapja
  • Régen frissült
    Budapest XIV. kerület
    Diákok figyelem! Irodai asszisztens kollégákat keresünk! Ha szeretsz telefonálni és emberekkel kommunikálni, akkor ezt a munkát Neked találták ki! Amit elvárunk: • Angol középfokú nyelvtudás • Jó kommunikációs képesség • Pontosság,precizitás Amit kín...
    • Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIV. kerület
    4 éve, 9 hónapja
 
Kapcsolat a hirdetővel
  • Proadmin

  • 0670620-mutasd
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Üzenet küldése a hirdetőnek
Érdeklődésed elküldésével elfogadod tájékoztatónkat és kifejezetten hozzájárulsz ahhoz, hogy a maxapro.hu üzemeltetője, a weboldal használata során megadott adataidat az Adatvédelmi tájékoztatóban meghatározott célokból kezelje.
Elhelyezkedés
Budapest XIV. kerület