Követelmény: középfokú angol nyelvtudás, B kategóriás jogosítvány, gyakorlott vezetési tapasztalattal, Excel és MS Word kiterjedt ismerete.
Feladat:Napi adminisztrációs munkák megszervezése, illetve elvégzése, Számlázás Kulcsszoft rendszeren keresztül, levelezés (Outlook), kapcsolattartás partnereinkkel (rendelés felvétel stb.)telefonon, illetve személyesen az ország egész területén.
Bejelentett munka.
Komoly érdeklődök fényképes önéletrajzát várjuk az alábbi email címre: magdolnafuredi@yahoo.com
Sziasztok! Első hét: 89 euro Második hét: 137 euro Harmadik hét: 179 euro Magyarországon nem rég indult céghez csatlakoztam, nemzetközileg már piacon van több mint egy éve.???????? Kis munkával kerestem több, mint 400 EURÓT????3 HÉT ALATT. Ha én el tudtam
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIX. kerület
A Humánia HRS Group Zrt. Budapesten keres a 21. kerületbe asszisztenseket. Elvárás: középfokú gépész végzettség, és műszaki kivitelezésben való jártasság. Amit kínálunk: versenyképes jövedelem. Jelentkezés fényképes önéletrajzzal: budapest@humaniahrs...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIX. kerület