Kb 3-4 db hiányzik belőle sajnos az orvos ellenezte a sok egyéb gyógyszer miatt. Serkenti az idegsejtszövetek kialakulását, ezzel segíti az idegrendszer működését, javítja a memóriát, gátolhatja az időskori feledékenységet. Kutatások alapján igazoltá...
Hagyd, hogy ez a 100%-ban eredeti Női Parfüm Diamonds Armani EDP meglepjen téged, és határozd meg egyéniségedet azzal, hogy egy exkluzív, egyedi és sajátos női parfümöt használsz. Fedezd fel a 100%-ban eredeti Armani termékeinket!
Nem: Hölgy
Típus: EDP (Eau de Parfum)
Alfa Store – A vásárlás alfája.
Armani
Viszonylag rövid idő alatt vált Giorgio Armani neve világhírűvé, hiszen az olasz divattervező cége több francia társával ellentétben nem rendelkezik évszázados múlttal: a Giorgio Armani S.p.A.-t csak 1975-ben jegyezték be. Armani 1934-ben született az észak-olaszországi Piacenza városában, a divattal csak huszonéves fejjel kezdett el foglalkozni. A hobbiból szenvedély lett, és 1957-ben otthagyta a mesterség kedvéért az orvosi egyetemet.
Armani ezután végigjárta a ranglétrát: először áruházi eladó volt a milánói La Rinascentében, majd Nino Cerruti felismerte tehetségét, az ő csapatához csatlakozott 1964-ben , ezután pedig saját kreativitását is kamatoztatta: a 70-es évek elejétől szabadúszóként tevékenykedett. Első teljesen önálló darabjait férfiakra szabta 1974-ben, egy évvel később, a női kollekció megjelenésekor pedig már a bejegyzett Giorgio Armani név alatt forgalmazhatta a könnyeden elegáns és előkelő ruhákat.
Az igazi világsikert az 1980-ban készült Amerikai dzsigoló című film hozta meg Armaninak, amelyben Richard Gere-t öltöztette kreációiba. Ezután Armaniba "borult" egész Hollywood, állítólag előfordult az is, hogy az egyik Oscar-gálán minden harmadik sztár az olasz tervező ruháját viselte. Az ő nevével fémjelzett darabokat viselte Woody Allen, Christopher Lambert, Mel Gibson és Martin Scorsese, a hölgyek közül pedig Winona Ryder, Sophia Loren, Cate Blanchett, Ashley Judd és René Russo. Mára a film fővárosában gyakorlatilag mindenkinek van legalább egy Armani ruhája a gardróbban.
A legújabb hírek szerint Armani meglehetősen agresszívt terjeszkedési politikát választott 2007-ben, amely nagyjából 100 millió eurójába, azaz 18 milliárd forintjába kerül majd. Az idén mintegy 50 boltot nyitó olasz cég elsősorban Ázsiára kíván fókuszálni a divathadjárat során, a rohamosan fejlődő kontinensen 24 üzletet akarnak alapítani. Ebből 7 üzlethelyiség Kínában nyílik majd Emporio Armani név alatt. A kontinens iránti fokozott érdeklődés érthető is, hiszen csak 2005-ben a cég teljes eladásainak 13 százalékát tette ki az ázsiai piac.