Pozíció: Hitelügyéntéző Feladat: - hitelügyintézés adminisztratív háttértámogatása, adatrögzítés - biztosítási-banki értékesítéssel létrejött szerződések adminisztratív kezelése - nyomtatványok kitöltése, hiánypótlás, adatkezelés - biztosítási ajánlatok elektronikus továbbítása biztosítók részére, - kapcsolattartás banki-pénzügyi és biztosítási partnereinkkel, - ajánlatok (LTP, hitelkiváltás, megtakarítás, aktuális pályázati anyagok, egészség, vagyon, gépjármű, utazási, lakásbiztosítás, stb.) készítése, önálló kitöltése, ügyintézése munkatársaink, hitelezéssel kapcsolatos ügyeinek, háttértámogatása. - Kalkuláció készítés Elvárás: - minimum 3 év, lakossági jelzálog-hitelezésben szerzett tapasztalat - biztosító társaságnál / banknál / alkusz cégnél szerzett gyakorlat - releváns képzettség és gyakorlat, pénzügyi /gazdasági /szervezési szakirány - jó szervezőkészség és önálló, pontos, precíz munkavégzés - monotonitástűrés, gyorsaság, hatékonyság - Vidám, pozitív, dinamikus személyiség Előnyt jelent: - angol nyelvtudás Amit kínálunk: - Alkalmazotti munkaviszony - Versenyképes bérezés - Rugalmas munkaidő - Szakmai tréningek - Fejlődési lehetőség (banki üzletágunk, vezetői pozíciói) Munkavégzés helye: Budapest Jelentkezés: Fényképes önéletrajzzal és bérmegjelöléssel az info@aleron.hu e-mail címre