14. kerületi irodába keresünk gyakorlott irodavezető kollégát, akinek nem gond a 4 órás munkavégzés (délelőtt).
A munkavállaláshoz gazdasági, pénzügyi végzettség szükséges, és hasonló munkakörben szerzett 2-3 éves tapasztalat.
Az ideális jelölt rendelkezik jó MS Word és Excel ismeretekkel.
Feladat lesz többek között a beszállítókkal való napi kapcsolattartás, beérkező telefonok, posta és e-mailek kezelése, az iroda működésének biztosítása, szerződések, dokumentumok kezelése. Ezért magabiztos és felelősségteljes kollégát keresünk.
A feladatokat kiváló munkakörnyezetben láthatja el a leendő kollégánk, akár azonnali munkakezdéssel.
Bérezés bruttó 106.000 Ft.
Amennyiben úgy érzi, hogy Ön lenne az ideális jelölt, és Önnek is megfelelnek a feltételek, jelentkezzen fényképes önéletrajz küldésével a szervezesbk2@gmail.com e-mail címen.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Dél-budapesti baromfi nagykereskedés azonnali munkakezdéssel irodai adminisztrátort keres, reggel 00:04 órás munka kezdéssel, teljes és részmunkaidőben is Elvárások - Középfokú végzettség, érettségi - MS, Office ismerete - Megbízható precíz, önálló é...
Irodai, adminisztrációs, ügyintézői állást keresek felsőfokú végzettséggel angol és német alapfokú nyelvismerettel, számítógépes ismeretekkel/ Google, email, Excel, Web áruház,Internet, SZÜF, Takarnet, Ügyfélkapu/. Azonnali kezdéssel, részmunkaidőben...
Részmunkaidő (4 órában és nyugdíjasok részére) Azonnali kezdéssel keresünk Kálvin téri irodánk bővítéséhez jó kommunikációs készségű, megbízható, telefonos asszisztens munkatársat részmunkaidőben. Hasonló területen szerzett tapasztalat előny, de NEM ...
Nyugdíjasok figyelem Időpontok egyeztetésére keresek nyugdíjas korosztályt, aki rátermett, ügyes, szorgalmas, aktív munkatársat részmunkaidőben. A munka hétfőtől péntekig tartó munkarendben, korrekt bérezéssel (fix alapbér + heti ill. havi prémium) i...