Elvárások: - Azonnali kezdés - Min. 2-3 év tapasztalat - Középfokú gazdasági, pénzügyi végzettség - MS Word és Excel magabiztos használata
Feladatok: - Az iroda napi szintű működésének biztosítása, - A beszállítókkal való napi kapcsolattartás, - Beérkező telefonok, posta és e-mailek kezelése, - Szerződések és dokumentumok kezelése - Széleskörű támogatói funkció
Munkaidő: -4 órás munkavégzés (délelőtt)
Munkavégzés helye: - Budapest, XIV. kerületi iroda
Amit kínálunk: - Bruttó 106.000 Ft - Kiváló munkakörnyezet
Jelentkezni lehet: szervezesbk@gmail.com email címen fényképes önéletrajzzal.
Kapcsolat a hirdetővel
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Német Nyelvtudással Keresünk: +36303617111 infomunkabecs@gmail.com 2600EUR/hó fizetéssel Utazómunkára kollégákat. Osztrák bejelentéssel Havi átlag 10 napi elfoglaltsággal teljes havi bérezéssel. Általános ügyintézésre. Budapest Bécs közötti Összekötő...
XVII.kerületben, 4-6 órás adminisztratív, pénzügyi, adatrögzítői, könyvelés előkészítői munkát keresek azonnali kezdéssel. MLM, call center, biztosítás, értékesítés, jutalékos munka nem érdekel. De szívesen vállalok kétkezi munkát is, konyhai kisegít...
Könnyebb irodai állást (pl. adatrögzítő) keresek napi 6 vagy 8 órában Budapest IV., XIII., XIV., XV. kerületében. Erősségeim a precizitás és a terhelhetőség, viszont nem rendelkezem kiváló kommunikációs képességekkel. 45 éves, nőtlen, nemdohányzó fér...
Profi Senior SalesMan váltana, keresi az új munkahelyét... 54 évesen, 33 évnyi kereskedelemmel a hátam mögött, számtalan üzleti tárgyalással kompetens vezetőkkel, erős farmer, és nagyon erős hunter mentalitással, döbbenetes problémamegoldó képességge...
Ha szeretne pénzt keresni és mellette nyerni értékes ajándékokat s mindezt ingyen mindenféle kockázat nélkül akkor Írja be a keresőjébe a lent megadott linket és máris jelentkezhet! Jó munkát sok sikert és sok szerencsét kívánok! http://handicap.hupo...