Sajnáljuk, de ehhez a hirdetéshez nincs feltöltve kép vagy videó. Kérhetsz egyet a felhasználótól.
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-12294850
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Pozíció típusa:Főállás
Leírás
a Dome Facility Services Group Kft. A kereskedelmi ingatlanpiac meghatározó szereplője, ingatlanüzemeltetési, energetikai és irodakivitelezési területeken. 2019-ben szakmai elismerését a Real Estate Awards, a Portfolio Property Awards és a CIJ Awards egyaránt kifejezte “Az Év Facility Management Cége” díjjal.
Dinamikus növekedésünknek köszönhetően mára már több, mint 750 tehetséges szakembert foglalkoztatunk. A vállalatra a stabil erőforrások mellett a családias légkör legalább annyira jellemző, melyre mi kiemelten büszkék vagyunk. Csatlakozz hozzánk és ragadd meg a lehetőséget, hogy a Dome Facility Services Kft. jövőjének részévé válhass. Csapatunk munkatársat keres
operatív koordinátor pozícióba debreceni munkavégzésre! Feladatok: • Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése; • Munkavállalók szállítása az ipari területre; • Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkaruha, öltözőszekrény intézése; • Munkaügyi adminisztráció- Jelenléti ívek aláíratása (archiválás, scannelés, tájékoztatók készítése); • Az iroda adminisztratív, iktatási feladatainak ellátása (számlák, szerződések, dokumentumok); • Telefonok, levelek kezelése, e-mailek megválaszolása; • A sitemanager munkájának támogatása; • Szervezési feladatokban való részvétel; • Beszerzési feladatokban aktív közreműködés; • Fizikai toborzási feladatok teljes körű koordinálása: igényfelmérés, hirdetések feladása, telefonos előszűrése; • Beléptetési és kiléptetési folyamat teljes körű előkészítése;
Elvárások: • Minimum középfokú végzettség; • MS Office magabiztos használata (Excel, Word, PowerPoint); • Hasonló területen szerzett, 1-2 éves tapasztalat; • Jó kommunikációs készség; • B kategóriás jogosítvány ; Előny: • Közgazdasági szakközépiskolai végzettség; • Angol nyelvtudás; Személyes kompetenciák: • Precíz, pontos, önálló munkavégzés; • Határidők szem előtt tartása, feladatok priorizálása • Proaktivitás; nyitott személyiség, • Jó problémamegoldó készség; • Pozitív, támogató attitűd; Amit nyújtani tudunk: • Szakmai fejlődés lehetősége; • Cafetéria; • Hosszú távú munkalehetőség;
Munkavégzés helye: • Munkavégzés helye: Debrecen; • Munkaidő: teljes munkaidő, heti 40 óra;
Kapcsolat: Önéletrajzos jelentkezést fizetési igény megjelölésével a hr@dome.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, hogy a tárgyban tüntesse fel a megpályázott pozíció nevét (operatív koordinátor Debrecen )
Kapcsolat a hirdetővel
Dome Facility Services Group
Mondd meg a hirdetőnek, hogy a Maxaprón találtad a hirdetést.
Operatív koordinátor FELADATOK • Adatszolgáltatás a külsős bérszámfejtő részére, napi bejelentések intézése; • Munkavállalók szállítása az ipari területre; • Az új belépők munkába állásához szükséges ügyek, orvosi vizsgálat, belépési engedély, munkar...